اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

در انتخابات نباید رضایت خداوند فدای اشخاص شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج در نشست جبهه متحد اصولگرایان گفت: در انتخابات نباید رضایت خداوند فدای رضایت اشخاص شود.

در انتخابات نباید رضایت خداوند فدای اشخاص شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی‌صالح موسوی اعظم در نخستین نشست جبهه متحد اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر فردی که به مجلس راه پیدا کند در زندگی ما تاثیری ندارد بلکه آنچه در زندگی انسان‌ها موثر است ذات اقدس الهی و حمایت صاحب‌الزمان است.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه نباید آخرت خود را فدای دنیای خود کنیم، افزود: انتخابات نباید ابزاری برای ضربه زدن به دین قرار گیرد بلکه باید آن را یکی از امتحانات الهی بدانیم.
وی بیان داشت: در ماه‌های اخیر صحبت‌هایی در مورد بزرگانی چون آیت‌الله مصباح، مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی در محافل سیاسی شده که لازم است اینجا عرض کنم که این افراد از سرمایه‌ها و ارکان نظام هستند و نباید به وسیله انتخابات شان و احترام آنها را پایین بیاوریم.
موسوی‌اعظم ادامه داد: امروز اگر شهید مطهری و علامه طباطبایی در میان ما نیستند ولی راه و تفکر آن‌ها در وجود آیت‌الله مصباح وجود دارد.
وی تاکید کرد: نباید بزرگان و ارکان نظام مقدس اسلام هزینه انتخابات شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در انتخابات، رضایت خداوند از رضایت باهنر و سیاسیون و همه انسان‌ها بالاتر است و باید به شدت مراقب باشیم که رضایت خداوند را فدای رضایت اشخاص نکنیم.
وی، انسان را موجودی اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مطالبات و خواسته‌های عمومی پیگیری شود نه این‌که افراد به دنبال امورات و منافع شخصی باشند.
موسوی‌اعظم تاکید کرد: نباید دین‌مان را برای دنیای دیگران هزینه کنیم و این موضوع در مسئله‌ای مثل انتخابات بیشتر از بقیه جاها موضوعیت دارد.
به گزارش فارس از یاسوج این نشست هم‌اکنون با سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا باهنر در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول