اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ازنا:

حضور مردم در انتخابات شکست دشمنان را در پی‌دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: حضور یکپارچه مردم در انتخابات مجلس نهم شکست دشمنان خارج نشین نظام اسلامی را در پی‌دارد.

حضور مردم در انتخابات شکست دشمنان را در پی‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، ولی‌الله منتظری صبح امروز در جمع خبرنگاران در ازنا گفت: حضور با نشاط و یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بزرگ‌ترین و هولناک‌ترین ضربه را به دشمنان خارج نشین وارد می‌کند.
فرماندار ازنا افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مجریان و ناظران در برگزاری این دوره از انتخابات مجلس فراهم آوردن فضایی سالم، با نشاط و قانونمند برای حضور حداکثری ملت بزرگ ایران اسلامی است که با تمام توان به دنبال آن هستیم.
وی گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرنشاط و با حضور حداکثری مردم دشمنان را مأیوس می‌کند.
فرماندار شهرستان ازنا گفت: دشمنان داخلی و خارجی از مدت‌ها پیش با برنامه‌ریزی گسترده در صدد ایجاد اخلال در روند انتخابات با هدف ناامید کردن مردم بوده و هستند.
فرماندار ازنا در ادامه یادآورشد: در این شرایط حساس بر عموم مردم به ویژه کسانی که دغدغه حفظ نظام و ارزش‌های انقلابی را دارند لازم است که همچنان هوشیاری خود را در مقابل کینه‌ورزی‌های این دشمنان و فتنه‌گران حفظ کنند.
منتظری اظهار داشت: ما باید همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، از انتخابات به عنوان یک فرصت برای تثبیت اقتدار نظام در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان داخلی و خارجی استفاده نماییم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول