اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه:

حضور حداکثری در انتخابات سمی مهلک برای دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه سمی مهلک برای آمال و آرزوهای پلید دشمنان نظام اسلامی است.

حضور حداکثری در انتخابات سمی مهلک برای دشمنان است
حسین خدرویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که با تأسی به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه مجلس را فراهم آوریم، چرا که این حضور سمی مهلک برای آمال و آرزوهای پلید دشمنان نظام اسلامی است.
وی گفت: وظیفه دولت اجرای صحیح و دقیق قانون و جلوگیری از اعمال سلایق شخصی مجریان انتخابات در راستای صیانت از آرای واقعی مردم بوده و در شهرستان پاوه همه تمهیدات لازم برای این کار فراهم شده است.
فرماندار پاوه تصریح کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی همه دست‌اندرکاران به ویژه کاندیداها و طرفداران آن‌ها یکی از ملزومات برگزاری انتخابات در یک کشور اسلامی است، بنابراین اعضای هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات، حسب وظیفه قانونی و شرعی خود با رصد تحرکات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی، مسائل را بررسی و با موارد تخطی از قانون به شدت برخورد خواهند کرد.
وی گفت: هیچ یک از مسئولان ادارات، ارگان‌ها و نهادها حق استفاده از امکانات دولتی در راستای تأثیر بر روند انتخابات و یا تأمین منافع کاندیداها را ندارند و این کار تخلف محسوب می‌شود و ستاد انتخابات پیگیر گزارش چنین تخلفاتی خواهد بود. 
رئیس حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با اشاره به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در زمینه برگزاری انتخابات، بیان کرد: علما و نخبگان جامعه در برگزاری انتخاباتی به یادماندنی، وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند و لازم است این بزرگان با بهره‌گیری از رهنمودهای روشنگرانه و آگاه‌سازی هر چه بیشتر جوانان، بستر لازم را برای حضور پر شور آنان در صحنه انتخابات فراهم آورند.
فرماندار شهرستان پاوه تأکید کرد: تبلیغات دشمن برای مأیوس کردن مردم از شرکت در انتخابات و نیز ایجاد شکاف میان نیروهای انقلابی از هم‌اکنون شدت گرفته و بهترین سلاح در برابر این توطئه‌های نخ‌نما حفظ هوشیاری و بصیرت است.
وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی است و مردم باید با دقت تمام، نمایندگانی را انتخاب کنند که آماده باشند در سایه رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب به کشور صادقانه خدمت کرده و قدردان اعتماد مردم باشند.
رئیس حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در مورد تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی در قالب مصاحبه با برخی نشریات محلی تصریح کرد: این کار خلاف قانون محسوب شده و زیبنده کسانی که می‌خواهند نماینده مردم در قوه قانونگذاری کشور باشند، نیست.
وی افزود: نشریات نیز نباید تنها درآمد مادی خود را در کارشان لحاظ کرده و مقررات را زیر پا بگذارند.
خدرویسی خاطر‌نشان کرد: برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی220 حوزه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات پیش‌بینی شده که سهم شهرستان پاوه از این تعداد، 67 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار روستایی و شهری است.
وی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و 500 نفر مسئول برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی هستند و در شهرستان پاوه نیز بیش از هزار و 200 نفر، عهده‌دار مسئولیت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول