اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهاباد:

پویایی جامعه و تحقق اراده مردم از آثار انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهاباد پویایی جامعه را از آثار انتخابات در جامعه دانست.

پویایی جامعه و تحقق اراده مردم از آثار انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا هدایی در جلسه شورای اداری بهاباد و در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: پویایی جامعه از آثار اولیه انتخابات است و تحقق اراده مردم از آثار نهایی آن است.
وی تشویق مردم به حضور باشکوه در انتخابات را خواستار شد و اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا شرایط مناسب برای حضور گسترده مردم در پای صندق‌های رأی فراهم شود.
فرماندار بهاباد بر لزوم رعایت قوانین انتخابات در تمام سطوح جامعه تأکید کرد و گفت: هیچکس نباید از قوانین انتخابات تخطی نماید.
این مسئول با بیان حدیثی از امام صادق(ع) که می‌فرمایند: احترام مؤمن از احترام کعبه بالاتر است، تصریح کرد: باید شأن و حرمت کاندیداهای انتخابات حفظ شود.
هدایی ادامه داد: هیچ مسئول و شخصی حق ندارد وسیله نقلیه و یا اقلام دولتی را در اختیار کاندیداها قرار دهد.
فرماندار بهاباد از استقرار هزار شعبه اصلی و فرعی و 207 مرکز اصلی انتخابات در کشور خبر داد و اضافه کرد: مرکز حوزه انتخابیه ما، شهرستان مهریز است.
وی همچنین از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان بهاباد خبر داد و بیان داشت: حدود 550 نفر در شهرستان بهاباد درگیر انتخابات هستند.
هدایی خاطرنشان کرد: پویایی جامعه از آثار اولیه انتخابات است و تحقق اراده مردم از آثار نهایی آن است.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اصلی‌ترین هدفی است که همه مسئولان باید آن را دنبال کنند، متذکر شد: حضور حداکثری به برپایی انتخاباتی بانشاط و سالم کمک می‌کند ضمن اینکه نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کند.
این مسئول اذعان داشت: دشمن اکنون برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رای برنامه‌ریزی کرده، اما به طور قطع با همراهی مسئولان و بصیرت و درایت مردم بار دیگر برنامه‌ریزی‌های دشمنان ناکام می‌ماند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول