اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

ولایت‌مداری اصلی‌ترین مبحث در انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ولایت‌مداری از اصلی‌ترین مباحثی است که باید در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

ولایت‌مداری اصلی‌ترین مبحث در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری شب گذشته در نشست مشترک هیئت‌های اجرایی انتخابات، فرمانداران و هیئت‌های نظارت  استان مرکزی اظهار داشت: ولایت‌مداری در بحث انتخابات در دو بخش خلاصه می‌شود که بخش اول مردم به عنوان انتخاب‌کنندگان هستند که باید حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات داشته باشند و بخش دوم حاکمیت است  که یک بخش از آن مجریان و بخش دیگر ناظران هستند که باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.
وی بر لزوم توجه به قانون در طول انتخابات تاکید و تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بالاترین مصلحت در کشور توجه به قانون است که باید مورد اهتمام همه عوامل برگزاری انتخابات قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار و بر اساس ماده 67 قانون انتخابات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی تشکیل شده است که قوه قضاییه رسالتی سخت در این زمینه دارد.
مظفری ادامه داد: در این ستاد قوه قضاییه تمامی فعالیت‌های انتخاباتی را رصد کرده و اقدامات پیشگیرانه‌ای را در این زمینه انجام خواهد داد.
وی با تاکید بر اینکه این ستاد حق هیچگونه دخالت در بحث اجرا و نظارت را ندارد، گفت: حمایت از نمایندگان حرام شرعی و قانونی است و هر کس که ولایت‌مدار باشد باید در این رویداد مهم بر اساس قانون عمل کند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: تبعت از مقام معظم رهبری بر همه عوامل اجرایی واجب است چرا که نظام و حاکمیت دنبال‌رو جریان خاصی نیست.
مظفری  تاکید کرد: متاسفانه گزارش‌هایی مبنی بر حمایت  و تعامل برخی از مسئولان با نمایندگان خاص به این ستاد ارسال و مستندات مربوطه جمع‌آوری شده است که این ستاد در حال پیگیری تخلفات است.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول