اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در ایران است.

انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: در شهرستان لردگان جنبه قوم‌گرایی بسیار بارز است که باید سعی شود در بستر برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این ویژگی حساسیت خود را از دست داده و انتخاب نمایندگان تنها بر اساس ویژگی‌های فردی و ارزشمند کاندیداتورها صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در ایران است، گفت: برگزاری این تعداد انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان از آن دارد که در انقلاب اسلامی ایران مردم همواره در تعیین سرنوشت خود نقش نخست را دارند.
انصاری در ادامه با اشاره به حماسه نهم دی، اظهار داشت: مردم بصیر ایران اسلامی نشان دادند هر جا که نظام نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد وارد صحنه شده و با حضور تأثیرگذار خود، با دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.
امام جمعه لردگان  افزود: در این روز مردم انقلابی بار دیگر وفاداری خود را به اسلام و انقلاب و پیشوای خود ثابت کردند و نشان دادند که هر جا نظام و انقلاب نیاز داشته باشد و ولی امر مسلمین اشاره کنند، مقابل دشمنان می‌ایستند.
وی تاکید کرد: امروز دشمن تمام سعی و تلاش خود را در تبلیغات وسیع رسانه‌ای به این امر معطوف داشته که مردم در انتخابات پیش رو حضور کمرنگی دارند.
انصاری با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا انتخاباتی پرشور و گسترده با حضور حداکثری مردم برگزار شود، گفت: برگزاری انتخابات باید تنها در راستای انتخاب افرادی شایسته و توانمند نظام جمهوری اسلامی باشد و از این روند هر کس انتخاب شود محترم و نماینده مردم است.
وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نشاط سیاسی در جامعه را به ارمغان می‌آورد، گفت: مردم این استان به‌ویژه مردم شهرستان لردگان باید برای تعیین سرنوشت جامعه خود با حضور در پای صندوق‌های رای مشارکت حداکثری داشته باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول