اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

برگزاری انتخابات آزاد بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات آزاد در کشور است.

برگزاری انتخابات آزاد بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت با اشاره به حادثه 9 دی‌ماه 88 اظهار داشت: در برهه حساس فتنه 88 تمام دشمنان داخلی و خارجی و ایادی استکبار با به‌کارگیری سرمایه‌های کلان خود همواره دست به دست یکدیگر دادند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.
وی هجوم به ارزش‌های مذهبی و دینی را نخستین برنامه‌ در دستور کار دشمنان دانست و افزود: بعضی افراد نفوذی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی سال 88 به تمسخر سنت‌ها و آئین‌های عاشورایی پرداختند.
غنچه‌پور تصریح کرد: اما عاشقان اباعبدالله (ع) مانند پروانه گرد وجود مقام معظم رهبری حلقه زدند، آن‌چنان که حضرت عباس (ع) حامی ولی و مقتدای زمان خود بودند.
وی ابراز داشت: نتیجه حضور باعظمت مردم اضمحلال، شکست و افشای همه فعالیت‌هایی است که استکبار در طول 25 سال گذشته برای نابودی رکن ولایت به کار گرفته بود.
غنچه‌پور بیان داشت: همه مسئولان و مدیران شهرستان با برنامه‌ریزی مدون نسبت به حضور خود و کارکنان و اطلاع‌رسانی برنامه‌های 9 دی به تمام مردم آمادگی کامل داشته باشند.
وی معیار سنجش مشروعیت نظام و رمز ماندگاری و استمرار آن را انتخابات ذکر و عنوان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات آزاد در کشور است.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: دلیل شکست سایر انقلاب‌ها در طول تاریخ به ویژه در صد سال اخیر وجود نمادین و شعاری دموکراسی در حکومت‌ها است.
وی اذعان داشت: همان‌گونه که سران کشورهای اروپایی همواره از دموکراسی دم می‌زنند، اما تصمیم‌‌گیرندگان اصلی آنان عده‌ای محدود در رأس حکومت هستند و 99 درصد مردم از حق انتخاب آزاد بی‌بهره‌اند.
غنچه‌پور وظیفه مهم مسئولان را اطاعت از فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: میزان رأی مردم است و ما باید به عنوان امانت‌داران اجرای این حرکت مقدس، تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: سلامت انتخابات و فعالیت برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رویداد بزرگ باید با نهایت دقت انجام شود تا دشمنان را از اجرای توطئه‌های خود ناامید گرداند.
وی افزود: در شهرستان جیرفت به دلیل حساسیت و تعدد کاندیدا، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در چارچوب مقررات و قوانین به دور از هرگونه اعمال سلیقه و استفاده از امکانات و ساعات اداری به فعالیت انتخاباتی خود بپردازند.
غنچه‌پور با اشاره به تأکید ریاست جمهوری بر سلامت انتخابات تصریح کرد: قانونمندی و احترام به رأی مردم با امانت‌داری از آراء آنان و پرهیز از هرگونه تنش و آرام نگه داشتن فضای انتخابات از جمله وظایف مهم مدیران مربوطه است.
وی ابراز داشت: طبق دستورات کشوری ابلاغ شده، مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی نباید با اعمال گرایش‌های سیاسی خود به جابه‌جایی افراد در نهادهای زیر نظر خود اقدام کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول