اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول روزنامه قدس:

باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کرد

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه قدس گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کرد.

باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کرد
غلامرضا قلندریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تلاش برای این حضور از جمله مهم‌ترین وظایف و فعالیت‌های مسئولان این امر است.
مدیر مسئول روزنامه قدس با اشاره به سیاست‌های روزنامه قدس در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: روزنامه قدس بر اساس منویات مقام معظم رهبری و دیدگاه‌های تولیت استان قدس رضوی در این زمینه حرکت می‌کند.
مدیر مسئول روزنامه قدس تصریح کرد: در همین راستا اطلاع رسانی دقیق و آگاه‌سازی مردم و انجام تحلیل‌های جامع در این زمینه از جمله مهم‌ترین رویکردها و اولویت‌های این روزنامه ملی است.
وی برگزاری میزگردهای تحلیلی انتخاباتی را از دیگر رویکردهای روزنامه قدس در ایام انتخابات دانست و متذکر شد: در این برهه از زمان رسانه‌ها باید برای تحریک‌سازی در جهت افزایش مشارکت مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات تلاشی مضاعف کنند.
قلندریان شفاف‌سازی در این زمینه را از جمله نگاه‌های موجود در این رسانه برشمرد و تاکید کرد: دشمن برنامه‌های جامعی برای مشکل آفرینی در انتخابات این دوره از مجلس دارد که با حضور پر شور مردم این دسیسه‌ها مرتفع می‌شود.
وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی ابراز داشت: اگر در امر اطلاع رسانی دیر جنبیده شود مجبور به بهره‌گیری از دیدگاه‌های غیر کارشناسانه در این عرصه می‌شویم.
مدیر مسئول روزنامه قدس توسعه متوازن را از جمله شعارهای این روزنامه پر مخاطب برشمرد و عنوان داشت: قدس در دهه اول یک روزنامه محلی و در دهه دوم روزنامه‌ای ملی بود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه سوم این روزنامه به رسانه‌ای فراملی تبدیل می‌شود.
وی از تاسیس دفتر نمایندگی روزنامه قدس در افغانستان و دبی خبر داد و اعلام کرد: محصول قدس آن‌لاین موسسه فرهنگی قدس نیز با رویکرد برون مرزی با شمار مخاطبان بالا در حال فعالیت است.
قلندریان با بیان این که یک بازنگری کلی در وضعیت موجود در روزنامه قدس صورت می‌گرفت، خاطر نشان کرد: از لحاظ کمی نیز این موسسه با افزایش محصولات کارآمد خود نقش به سزایی را در عرصه فرهنگ کشور از آن خود کرده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر رسانه‌ها نیز باید با همدلی و وفاق برای اعتلای ایران اسلامی تمام تلاش خود را انجام دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول