اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

ساده‌زیستی داوطلبان خواست مردم است/محوریت مردم ضامن سلامت انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز با بیان اینکه محوریت مردم در انتخابات، ضامن سلامت آن است و خود مردم ناظر امین انتخابات به شمار می‌آیند، گفت: ساده‌زیستی داوطلبان، خواست مردم بوده و توجه به منشور اخلاقی انتخابات مورد توجه است.

ساده‌زیستی داوطلبان خواست مردم است/محوریت مردم ضامن سلامت انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با جمعی از مردم تبریز شرکت کرد و به سؤالات شهروندان پاسخ داد.
وی با اشاره به جایگاه مردم در امر انتخابات اظهار داشت: در تمام مراحل و فرآیندهای انتخاباتی، مردم قرار دارند و در همه صحنه‌ها، اصلی‌ترین جایگاه به مردم تعلق دارد.

مردم در 9 دی تیر خلاص بر پیکره جریان فتنه زدند
فرماندار تبریز افزود: حضور مردم، اقتدار، دوام و قوام انقلاب را به دنبال دارد و به اعتقاد همه کارشناسان و مطلعان، در آخرین توطئه بعد از انتخابات گذشته نیز حضور آگاهانه مردم در  هشتم و 9 دی، تیر خلاص بر پیکره جریان فتنه بود.
وی گفت: در تاریخ 33ساله انقلاب اسلامی و از همان روزهای اول انقلاب، همیشه شاهد توطئه‌های دشمنان اسلام بودیم، یک روز جنگ، روز دیگر تحریم، ترور، ایجاد ناامنی سیاسی واقتصادی که همه و همه ناشی از برپایی و استمرار جمهوری اسلامی است.
رئیس حوزه انتخابات تبریز، آذر شهر و اسکو، در پاسخ به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس نیز اظهار داشت: مردم همیشه پای اصول و آرمان‌های انقلاب هستند و نقش مردم در پیروزی، تداوم و استحکام انقلاب، بی‌بدیل و غیرقابل انکار است که این بار نیز با حضور حداکثری حماسه دیگری خلق خواهند کرد.
وی افزود: همگان باید تدابیر لازم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار ببندند. 
چمنی ادامه داد: بی‌طرفی مجریان انتخابات اصل اول در مشارکت حداکثری است و احترام به قانون و قانون‌مداری یکی از شاخصه‌های مهم در صحت، سلامت و جلب مشارکت حداکثری است.

قانون حرف اول را در انتخابات می‌زند
فرماندار تبریز در خصوص نقش مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات در حقیقت مردم هستند و همه مراحل انتخابات با نظارت مستقیم مردم صورت می‌گیرد.
وی افزود: محوریت مردم در انتخابات، ضامن سلامت انتخابات است و خود مردم ناظر امین انتخابات به شمار می‌آیند. 
فرماندار تبریز، نقش صدا و سیما و رسانه‌ها را در انتخابات مهم خواند و افزود: آگاه‌سازی دقیق و صحیح مردم از روند برگزاری انتخابات موثر بوده و مردم باید به طور شفاف در مراحل انتخابات قرار گیرند.  
چمنی، در خصوص قوانین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نیز تصریح کرد: جامع‌ترین و کامل‌ترین انتخابات مربوط به قوانین انتخاباتی در ایران است و قانون حرف اول را در اجرای انتخابات می‌زند.

ساده‌زیستی داوطلبان، خواست مردم است
فرماندار تبریز همچنین با اشاره به صلاحیت کاندیداهای مجلس نهم گفت: ساده‌زیستی داوطلبان، خواست مردم بوده و توجه به منشور اخلاقی انتخابات مورد توجه است.
وی افزود: مردم دنبال این هستند که ببینند یک کاندیدا و نماینده حامی محرومان است یا فقط به قشر خاصی توجه می‌کند، حافظ منافع ملی و کشور است یا به منافع شخصی فکر می‌کند.
فرماندار تبریز همچنین در جواب سئوالی در مورد مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام کاندیداها اظهار کرد: ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه، مدرک تحصیلی و اصل پایان خدمت الزامی است.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول