اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس تکرار 9 دی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس تکرار 9 دی است.

حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس تکرار 9 دی است
 به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهر  پلدختر و تودیع و معارفه امام جمعه این شهرستان گفت: مهم‌ترین ویژگی حماسه تاریخی 9 دی ماه سال 88، حضور در صحنه و ایمان دینی مردم است.
وی با بیان اینکه امروز  جامعه اسلامی به چند عنصر خدمت به مردم، اتحاد و وحدت، آگاهی و بصیرت نیاز دارد، گفت: 9دی ماه یک روز افتخار آفرین و به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: 9 دی موجب شد تا زوایای پیچیده و پنهان جریان فتنه به خوبی افشا و نمایان شود.
وی با عنوان اینکه 9 دی در جهت دفاع از نظام و ولایت فقیه بود تاکید کرد: 9 دی آبی بود که بر روی آتش فتنه‌گران ریخته شد.
حجت الاسلام میر عمادی با بیان این موضوع که دشمنان انقلاب اسلامی امروز به دنبال پیاده کردن فتنه سال 88  و کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس هستند گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس می‌تواند تکرار حماسه 9 دی ماه باشد.
وی با عنوان اینکه  اعتماد و حمایت مردم از دولت و مسئولان موجب قدرتمند شدن نظام و بی‌نیازی از بیگانگان می‌شود، از مسئولان خواست زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.
تعالیم نورانی اسلام بعد از انجام فرایض دینی و ایمان به خدا خدمت به مردم است، گفت: همه مسئولان باید نسبت به پیشرفت جامعه در سایه خدمت به مردم و سربلندی نظام تلاش کنند.
در این جلسه فرماندار پلدختر حضور امام جمعه جدید پلدختر و هیئت همراه در شهرستان پلدختر را خیر مقدم عرض کرد و سپس اعضای جلسه  فرمانداری پلدختر را به برای شرکت در نماز جمعه ترک کردند .
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول