اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا:

حماسه 9 دی تبلور ولایت‌پذیری ملت بود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آستارا گفت: حماسه بی‌نظیر ملت ایران در 9 دی تبلور ولایت‌پذیری بود.

حماسه 9 دی تبلور ولایت‌پذیری ملت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده در جلسه ستاد گرامیداشت 9 دی در این شهرستان، اظهار داشت: مردم ولایی گیلان در واکنش به هتک حرمت روز عاشورا یک روز زودتر از 9 دی قیام کردند که نشان از عزم راسخ آنها در تبعیت و دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب و امام راحل بود.
شهاب‌زاده، 9 دی را تبلور ولایت‌پذیری مردم ایران دانست و افزود: این حماسه تاریخی یک بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان داد.
وی با اشاره به تدارک گسترده دشمنان انقلاب برای ادامه فتنه 88 و ایجاد اغتشاش در کشور بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های گسترده داخلی و خارجی برای فتنه 88 مردم ولایی ایران اسلامی با قیام خودجوش خود در 9 دی نشان دادند که از بصیرت کافی برای شناسایی دشمن دارا بوده و همواره حامی ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
این مسئول، با یادآوری بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در تشبیه حماسه 9 دی به قیام عاشورا تصریح کرد: پس از حرمت‌شکنی روز عاشورا در 7 دی سال 88 تهران، گیلان جزو نخستین استان‌هایی بودند که بلافاصله خود را نشان دادند و یک روز قبل یعنی در هشتم دی ماه با برگزاری راهپیمایی‌های عظیم مردمی به ویژه در شهرهای رشت و آستارا ولایت‌پذیری خود را نشان دادند.
وی، ادامه داد: مردم ولایت‌مدار ایران هر موقع که احساس کنند دشمنان درصدد وارد کردن خدشه به اعتقادات و اصل نظام جمهوری اسلامی هستند به صورت خودجوش وارد میدان می‌شوند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌کوبند.
شهاب‌زاده با اشاره به اهمیت بصیرت در بین اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: تبعیت کامل از ولایت فقیه موجب تقویت و بصیرت افزایی آنان می‌شود.
وی افزود: مردم ولایی ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی به جهانیان به‌ویژه فتنه‌گران و گردانندگان فتنه یک بار دیگر یادآوری کردند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل عزم راسخ آنها صف‌کشی کنند نمی‌توانند بر عزم و اراده و ارادت این ملت به اسلام و رهبری کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول