اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه:

9 دی عشق مردم را به ولایت فقیه نشان داد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه گفت: حماسه 9 دی روز وفاداری ملت ایران به ولایت فقیه و رهبری است.

9 دی عشق مردم را به ولایت فقیه نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‏الاسلام صادق بخشی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه 9 دی که در بخشداری سرخه برگزار شد، افزود: از جمله نعمت‏های الهی بر مردم، نعمت والای ولایت و رهبری بوده که اعتقاد به آن از ثمرات این نظام مقدس است.
وی تصریح کرد: به برکت نعمت ولایت، زمینه بسیاری از کج‏روی‏ها و انحراف‏ها در مقاطع گوناگون و حساس انقلاب از جمله در 9 دی گرفته شد.
بخشی اظهار داشت: از آثار وجودی 9 دی می‏توان به پیشرفت در فضای سایبری و به زمین کشیدن هواپیمای جاسوسی آمریکا، دستگیری جاسوس سیا و از کار انداختن ماهواره‏های آنان اشاره کرد.
سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه با طرح این سؤال که ما مسئولان چقدر در ادای شکر و قدردانی از این نعمت به وظیفه خود عمل می‏کنیم، تصریح کرد: به حق می‏شود اذعان کرد که توده مردم نسبت به خواص بهتر شکر این نعمت را به جای آورده‏اند و یکی از دلیل‏های این ادعا نیز حضور خودجوش در حماسه 9 دی است.
وی خاطرنشان کرد: این حضور باعث ریشه‏کن کردن بیماری انحراف و انحطاط از سوی منحرفان و فتنه‏گران شد و دشمنان انقلاب را به زانو درآورد.
سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه همچنین به مناسبت سالروز شهادت مفتح گفت: حوزه و دانشگاه در تعیین سرنوشت کشور و مردم نقش به‏سزایی را دارند.
بخشی افزود: یکی از نگرانی‏های موجود در مسایل فرهنگی و اجتماعی، انحراف از مسیر پیشرفت و تعالی است.
وی تصریح کرد: لازمه عدم انحراف و حرکت در مسیر رشد و پیشرفت، ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه است.
بخشی گفت: طبق نص صریح روایت نبوی، امرای «دانشگاهیان» مسئول تامین امور دنیوی و فقها یا همان حوزویان تامین امور اخروی مردم را بر عهده دارند.
سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه اظهار داشت: چون فاصله‏ای بین امور دنیا و آخرت نیست؛ از این رو، دین توام با علم بوده و یکدیگر را کامل می‏کنند.
وی با بیان اینکه شعار جدایی دین از سیاست توسط دشمنان در راستای ایجاد شکاف بین مرزهای دینی است، خاطرنشان کرد: راه عدم نفوذ دشمن، تکیه حوزه و دانشگاه بر سه رکن علم، معنویت و عقلانیت است؛ زیرا بستر این ارکان در این دو نهاد بوده و وحدت و تعامل بیش از پیش را می‏طلبد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول