اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نکا:

برنامه‌های 9 دی از سطحی‌نگری و شعاری خارج شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نکا گفت: برنامه‌های 9 دی از سطحی‌نگری و شعاری خارج شود و با عمق بیشتری اجرا شود.

برنامه‌های 9 دی از سطحی‌نگری و شعاری خارج شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا،‌ نجاتعلی سلیمی شب گذشته در ستاد گرامیداشت 9 دی در فرمانداری نکا با اشاره به حماسه‌سازی خودجوش مردم ولایتمدار ایران در یوم الله 9 دی بیان داشت: حرکت ماندگار و جاودانه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در 9 دی، پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی بود.
وی ابراز داشت: رهبری تاکید زیادی به برگزاری راهپیمایی 9 دی در کشور دارد چرا که این حرکت مردمی موجب شد تا نقشه‌های دشمنان برملا شود و باید در نکوداشت این روز به‌یاد ماندنی با تمام توان وارد شویم.
سلیمی با بیان اینکه عظمت مردمی 9 دی باید به همان بزرگی به نمایش گذاشته شود از مسئولان ادارات خواست تا براساس اولویت‌های اداری خود برنامه تعریف کنند.
این مسئول گفت: حضور به موقع مردم در صحنه و دفاع از ارزش‌های انقلاب، امری مهم برای ماندگاری این حماسه است که باید در این جهت تلاش کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز در این جلسه ابراز داشت: با توجه به تاکید رهبری بر اهمیت این روز به ‌یادماندنی و ماندگاری آن در ذهن مردم ایران باید تمام برنامه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی باشد.
حجت الاسلام محمدعلی الیاسی گفت: حضور هیئت‌های مذهبی در گردهمایی بزرگ 9 دی شرکت در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار با امام جمعه و برگزاری گفتمان‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ما در این روز است.
وی اذعان داشت: نقش موثر عاشورا در ایجاد حماسه 9 دی ماه بی‌بدیل است، زیرا مردم در این روز با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا، عاشورایی دیگر را آفریدند و باید اثرات این قیام به درستی در بین مردم تبیین شود.
الیاسی در پایان ابلاغ به مبلغان، روحانیون مستقر و طرح هجرت به منظور تبیین و تشریح ولایت فقیه و نقش بصیرت را از دیگر برنامه‌های این روز بزرگ برشمرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول