اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس:

ایمان دینی مردم در 9 دی کاملاً محسوس بود

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار در کمیته امور خانواده و مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان فردوس گفت: ایمان دینی و اعتقادی مردم در حماسه نهم دیماه کاملاً محسوس بود.

ایمان دینی مردم در 9 دی کاملاً محسوس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ثریا پری دولت‌آبادی پنجشنبه‌شب در جمع رابطین ادارات شهرستان فردوس اظهار داشت: در حماسه 9 دی نصرت الهی شامل حال مردم ایران شد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: به درستی که فتنه 88 نوعی بیماری بود که با حضور باشکوه مردم دفع شد و دشمن با مشاهده حضور مردم در این روز به هشت ماه فتنه خود پایان داد.
دولت‌آبادی تصریح کرد: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی در خلق حماسه بزرگ نهم دیماه خوش درخشیدند و با حضور خود در خیابان‌ها پاسخ محکمی به دشمنان داخلی و استکبار جهانی دادند.
مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس یادآور شد: با خلق حماسه 9 دی فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی نقش بر آب و این روز به عنوان یکی از روزهای حماسه‌ساز و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.
دولت‌آبادی مردم را مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی در همه صحنه‌ها حضوری پررنگ و پر اثر داشته‌اند و دشمن نیز بارها با دیدن حضور میلیونی مردم در صحنه، احساس خطر کرده است.
وی از مردم خواست تا در نهم دیماه سال جاری سالروز این حماسه بزرگ را گرامی داشته و بار دیگر با حضور در صحنه، دشمنان انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام کنند.
در این جلسه رابطین ادارات برنامه‌های پیشنهادی خود برای گرامیداشت نهم دیماه را بیان کردند که برگزاری مراسم سخنرانی ویژه بانوان شهرستان فردوس در محل روضه چهارشنبه‌ای از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای این روز حماسی بود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول