اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

9 دی فتنه‌گران خانه‌نشین شدند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: 9 دی ماه فتنه‌گران خانه‌نشین شدند.

9 دی فتنه‌گران خانه‌نشین شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه پنجشنبه در نشست با کمیته بانوان بخشداری آبپخش اظهار داشت: حماسه 9 دی سند پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی و ولایت فقیه است و بزرگداشت این روز وظیفه آحاد ملت ایران است.
وی افزود: این روز بزرگ و به یاد ماندنی متعلق به قشر خاصی نیست و به همه اقشار و آحاد جامعه اسلامی مربوط می‌شود و همگی ما با تمام توان باید در بزرگداشت این روز تاریخی کوشا باشیم.
خرم‌روز تصریح کرد: در حماسه 9 دی‌ماه 88 مردم ایران با یک حرکت منطقی و نه از روی احساس در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که مدافع اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هستند و در روز نهم دی فتنه‌گران خانه‌نشین شدند.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: امت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در این روز بزرگ نشان دادند هرجا نظام مقدس جمهوری اسلامی را در خطر ببینند به صحنه خواهند آمد و مجال را از فتنه‌گران و دشمنان ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند گرفت.
خرم‌روز با اشاره به لزوم تعظیم و نکوداشت سالگرد حماسه تاریخی 9 دی خاطرنشان کرد: خاستگاه‌ دینی انقلاب اسلامی و روحیه دین‌مدارانه ملت ایران، پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌مداری و پیوند ‌ناگسستنی امام و امت، محورهای اصلی خلق این حماسه عظیم بودند که باید مورد تبیین و تحلیل قرار بگیرند.
این مسئول بیان داشت: باید تلاش شود هر سال 9 دی ‌ماه مبنایی بر پایداری از اصول و آرمان‌های انقلاب باشد و تمام اقشار و آحاد جامعه اسلامی می‌توانند با بزرگداشت و حضور به موقع در صحنه برای تحقق این هدف والا تلاش کنند.
بخشدار آبپخش با بیان نقش بانوان ایران اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان ابراز داشت: زنان همواره با ایثار و گذشت نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه دشمنان داشته‌اند و به عنوان پشتوانه موثر و آرام بخش برای جامعه هستند.
خرم‌روز ادامه داد: زنان در تمام عرصه‌های انقلاب دوشادوش مردان حرکت کرده‌اند و با حمایت خود از مردان در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب سهم عمده‌ای داشته‌اند.
وی متذکر شد: نقش زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران غیرقابل انکار است، بلکه می‌توان ادعا کرد که آنان در همه انقلاب‏های بزرگ، نقش اساسی ایفا کرده‏اند.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: در برهه زمانی فعلی نیز انتظار می‌رود زنان به طور فعال و پویا در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضور‌ یابند و انشاالله با حضور پرشور خود در یوم‌الله 9 دی حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول