اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

9 دی زیباترین سرود دلدادگی به ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد گفت:‌ 9 دی در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان نقطه دلبستگی به آرمان نهضت سیدالشهدا و خوش‌نواترین سرود در مکتب دلدادگی به ولایت است.

9 دی زیباترین سرود دلدادگی به ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های 9 دی در پارس‌آباد اظهار داشت: در 9 دی دو سال پیش ملت ایران در اوج وفاداری و دلدادگی به مکتب امام حسین (ع) در یک حماسه ماندگار به دنیا نشان دادند که مکتب آزادیبخش اسلام و حضرت سیدالشهدا نه قابل انکار و نه قابل فراموش شدن است.
وی تصریح کرد:‌ این خیز عظیم مردم به دشمنان و توطئه‌گران داخلی و خارجی نشان داد که انقلاب اسلامی با نهضت سیدالشهدا زنده است و به یقین استمرار این نظام اسلامی نیز با پایبندی به مبانی آن امکان‌پذیر است.
باقری با یادآوری اینکه در طول تاریخ انحراف و کج‌روی همیشه شناخت حق و حقیقت را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است، خاطرنشان کرد: در فضای غبارآلود سال 88 و بروز فتنه‌های متعدد این بصیرت مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت مسلمان ایران بود که راه حق و حقیقت را به درستی تشخیص داده و با حضور قاطع در صحنه به دشمنان نشان دادند که انحراف و باطل در اندیشه و مرام مکتب انسان‌ساز اسلام جایی از اعراب ندارد.
این مسئول بصیرت ملت ایران را عامل اصلی شکل‌گیری حماسه ماندگار 9 دی توصیف کرد و افزود: خلوص مجاهدان دین و اسلام به معنای واقعی بصیرت و آگاهی را زمینه‌ساز شد تا از ارزش‌ها به خوبی دفاع کرده و با کج‌روی‌ها و نادانی‌ها مبارزه شود.
وی اضافه کرد: مردم ولایی ایران اسلامی به صدق وعده‌های الهی به صحنه آمدند و در سنگر دفاع از ولایت و امامت و ارزش‌های خلق شده در فرهنگ عاشورایی درسی ماندگار به جهانیان دادند که دیگر در فکر توطئه و ترفند و پیاده کردن اندیشه انحرافی خود نباشند.
باقری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پیروز و غلبه‌کننده اصلی در 9 دی افکار آرمانی ملت ایران بود، گفت: دشمن برای همیشه بعد از 9 دی سال 88 از توطئه‌های واهی و خیالی خود در محدود کردن صحنه با صلابت انتخابات و حضور مردم عقب‌نشینی کرد و فهمید که بازی کردن با اندیشه و آرمان حسینی مشتی آهنین را برای آنها به ارمغان می‌آورد.
به گزارش فارس، رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد در پایان از این روز به‌عنوان روز تاریخی بصیرت و میثاق امت با ولایت و نقطه عطف در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: عظمت و شوکت این روز کمتر از 22 بهمن و حماسه پیروزی انقلاب نبود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول