اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد:

ارتقای سرانه فضای ورزشی کرمان به 1.5 متر

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در دولت نهم و دهم سرانه فضای ورزشی استان 16 تا 17 سانتی‌متر افزایش یافته و اکنون به 49 سانتی‌متر رسیده است و باید به 1.5 متر برسد.

ارتقای سرانه فضای ورزشی کرمان به 1.5 متر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی شهر جیرفت با تقدیر از همت و حضور باشکوه مردم در این مراسم، اظهار داشت: مردم ولایتمدار جیرفت با حضور بی‌سابقه خود وحدت و انسجام را به نمایش گذاشتند و این مسئولیت ما مسئولان را سخت‌تر می‌کند.
وی افزود: جیرفت با مردم ولایتمدار و سخت‌کوش، سرزمین تولید محصولات زراعی و باغی است.
نجار با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم در استان کرمان و به ویژه شهرستان جیرفت، تصریح کرد: کارهای بسیار اساسی در زمینه‌های مختلف به خصوص در زمینه ورزش انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: قبل از دولت نهم و دهم سرانه فضای ورزشی استان 16 تا 17 سانتی‌متر افزایش یافته و اکنون به 49 سانتی‌متر رسیده است و باید به 1.5 متر برسد.
استاندار کرمان با اشاره به سفرهای هیئت دولت به استان کرمان، بیان داشت: در سفر اول 98 درصد، سفر دوم 75 درصد و سفر سوم 50 درصد مصوبات اجرایی و عملیاتی شدند.
وی عنوان کرد: سفر دور چهارم هیئت دولت به استان‌ها، به پیگیری مصوبات در زمینه مسائل اشتغال و مسکن اختصاص دارد.
نجار با دارالولایه خواندن شهر جیرفت، ابراز داشت: مردم شهرستان جیرفت افتخار دارالولایه را به خودشان اختصاص دادند که جا دارد این عنوان را به مردم جیرفت تبریک گویم.
وی با بیان اینکه شهرستان جیرفت چهار فصل است، افزود: تولید سالانه محصولات کشاورزی در این منطقه، 3.5 میلیون تن است که این در نوع خود بی‌نظیر است.
نجار با اشاره به محصولات سردسیری و گرمسیری شهرستان جیرفت گفت: تولیدات این منطقه از لحاظ کیفیت در کشور بی‌نظیر است.
استاندار کرمان همچنین با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران شهرستان جیرفت، یاد و خاطره عیسی میرشکاری قهرمان کوهنوردی جیرفت را گرامی داشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول