اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

سرانه ورزشی باقرشهر در حد استاندارهای بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی باقرشهر گفت: سرانه ورزشی باقرشهر در حد استاندارهای بین‌المللی است.

سرانه ورزشی باقرشهر در حد استاندارهای بین‌المللی است
جمشید سعادتمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران عنوان کرد: بسیار خوشحال و خرسندیم که امروز میزبان نوجوانان آینده ساز کشتی کشور هستیم. 
شهردار باقرشهر گفت: بی شک حضور قهرمانان جهان و المپیک در این مسابقات بر افتخارات شهر افزوده است. من از طرف خودم و اعضای شورای شهر و شهروندان خونگرم باقرشهر از حضور این پهلوانان و قهرمانان که همیشه به عنوان الگویی برای نسل جوان و آینده ساز ما مطرح هستند خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم با خاطره‌ای خوش از شهر باقرشهر ، به شهر و دیار خود بازگردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور آنان در سالن‌های ورزشی و کشتی، انگیزه‌ای مضاعف برای جوانان و همشهریان ما ایجاد می‌کند که هر چه بیشتر به ورزش پهلوانی و قهرمانی روی آورند و به سمت موارد خلاف کشیده نشوند.
سعادتمند بیان داشت: بی شک انگیزه شورای اسلامی شهر و شهرداری از ساخت و تجهیز اماکن ورزشی همانند مجموعه ورزشی فدک، تشویق جوانان و نوجوانان و خانواده به سمت ورزش و تندرستی و در نتیجه سلامتی جامعه است.
شهردار باقرشهر تاکید کرد: ما امروز شاهد سرانه ورزشی در حد استانداردهای بین المللی در باقرشهر هستیم. استادیوم ورزشی 10 هزار نفری ایثارگران، مجموعه ورزشی غدیر، مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی عطریاس و مجمعه ورزشی فدک، بخشی از امکانات ورزشی شهرداری باقرشهر است که همه روزه خدمات مناسبی را به خواهران و برادران باقرشهری ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول