اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ارتقای سرانه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به 81 سانتی‌متر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با موفق خواندن سیاست‌های ورزشی دولت در این استان گفت: ‌سرانه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد به 81 سانتی‌متر رسیده است.

ارتقای سرانه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به 81 سانتی‌متر
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال 90 و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد، سرانه ورزشی این استان به 86 سانتی‌متر می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، خدمات دولت‌های نهم و دهم را در حوزه ورزش کم‌نظیر دانست و گفت: اکنون شاهد هستیم هر روز در گوشه‌ای از این استان یک پروژه ورزشی افتتاح، کلنگ‌زنی ‌یا مصوب می‌شود.
وی افزود: روند و شتاب رشد جامعه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد مطلوب بوده و وضعیت فعلی ورزشکاران و کارشناسان ورزشی را به آینده روشن و پرافتخار ورزش این استان امیدوار کرده است.
شفیعی همراهی، فهم و ورزشی بودن استاندار کهگیلویه و بویراحمد را مهم‌ترین عامل توفیق نسبی در برنامه‌های ورزشی این استان دانست و عنوان کرد: آقای نیکزاد جایگاه ورزش را در برنامه‌ریزی‌های کلان استان در نظر گرفته و برای ورزش احترام قائل بوده و جایگاه ویژه‌ای برای آن متصور است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی این اداره‌کل برای حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های جامعه ورزشی تاکید کرد: مانعی به نام نبود اعتبار و پول، آنچنان در اجرای طرح‌ها و ایده‌های ورزشی موثر نیست و خلاء اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌محور نبودن هیئت‌ها، ورزشکاران، فعالان ورزشی، مربیان و داوران است.
وی تاکید کرد: در ورزش این استان به نسبت بضاعت آن، پول وجود دارد و هر کسی که برای پیشرفت ورزش کهگیلویه و بویراحمد دغدغه دارد با ارائه برنامه مدون، مشخص، زمان‌دار و دارای خروجی معین به این عرصه ورود پیدا کند و مطمئن باشد که مورد حمایت قرار می‌گیرد.
این مسئول ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد، لیگ‌داری را از سیاست‌های اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ندانست و ادامه داد: هیچ قانون و بخشنامه‌ای در خصوص حمایت از ورزش‌های حرفه‌ای در سطح وظایف ما وجود ندارد.
شفیعی عنوان کرد: 21 هزار ورزشکار ساماندهی شده تا این لحظه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در عرصه‌های مختلف برای این استان و کشور عزیز ایران افتخار می‌آفرینند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت ورزش در این استان جامع و همه‌ جانبه نگر است به‌گونه‌ای که در برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌ها هم به ورزش قهرمانی توجه می‌شود و هم به ورزش‌های همگانی.
وی از برگزاری مراسم بزرگ تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران استان کهگیلویه و بویراحمد در روز 27 آذرماه امسال خبر داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول