اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90؛

سرانه ورزشی نهاوند 66 سانتی‌متر است

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی نهاوند گفت: سرانه ورزشی نهاوند از 16 سانتی‌متر به ازای هر نفر در سال 84 به 66 سانتی‌متر در نیمه نخست سال 90 افزایش یافته است.

سرانه ورزشی نهاوند 66 سانتی‌متر است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سعید کولیوند پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان تربیت بدنی با امام جمعه نهاوند با اشاره به فعالیت 36 هیئت ورزشی در شهرستان اظهار کرد: از این تعداد رشته و هیئت ورزشی 20 هیئت و رشته ویژه خواهران و 16 رشته ویژه برادران است.
وی از کسب 104 مدال رنگی کشوری، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران نهاوند در رشته‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: نهاوند به تنهایی به اندازه یک استان توان تربیت ورزشکار و انتقال آنها به میادین ورزشی را دارد.
رئیس تربیت بدنی شهرستان نهاوند از ایجاد و ساخت هشت مجموعه ورزشی در شهرها و روستاهای بزرگ نهاوند خبر داد و بیان کرد: با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و عشایری نسبت به شناسایی ورزشکاران نخبه و توانمند روستایی به ویژه در رشته‌های دوومیدانی و کشتی اقدام شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی ایجاد زمین‌های ورزش در روستاها از افزایش سرانه ورزش در روستاها خبر داد و عنوان کرد: هشت زمین ورزش در روستاها ایجاد شده است که تربیت‌ بدنی آمادگی دارد در صورت تأمین زمین توسط خیران نسبت به آماده‌سازی آن اقدام کند.
امام جمعه نهاوند نیز در این آیین تهذیب، تحصیل و ورزش را از تأکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: نعمت سلامتی ارزشمندترین نعمت خداوند بر انسان است که در سایه توجه به ورزش حاصل می‌شود.
حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی داشتن روحیه مروت و جوانمردی همراه با معنویت و افتادگی را از ویژگی‌های ورزشکار با ایمان خواند و خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد نام و یاد ورزشکار در اذهان عمومی سالیان سال ماندگار شود باید نسبت به کسب روحیه جوانمردی و ایمان تلاش شبانه‌روز و مضاعف داشته باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول