اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ:

سرانه ورزشی ساوجبلاغ افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ از توسعه سرانه ورزشی در این شهرستان خبر داد.

سرانه ورزشی ساوجبلاغ افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، هوشنگ افشاری عصر امروز در نشستی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: توسعه سرانه‌ها ورزشی در این شهرستان مهمترین اولویت بوده و تمام تلاش خود را به منظور اجرایی شدن این مهم به کار خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان این شهرستان نیاز دارند تا نیازهای ورزشی آنان تأمین شود لذا باید اقدامات مناسبی برای توسعه این مهم در ساوجبلاغ انجام شود.
این مسئول گفت: البته توسعه فضاها و امکانات ورزشی نیازمند اختصاص زمین و تأمین اعتبارات است که این دو اصل باید از سوی مسئولان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
افشاری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که باید مورد توجه قرار گیرد ایجاد سالن‌های ورزشی در روستاها است.
وی افزود: در این راستا و به منظور بهره‌مندی از امکانات ورزشی در روستاها هم اکنون ساخت شش سالن ورزشی در روستاهای ساوجبلاغ اجرایی شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ گفت:  ساخت این شش سالن ورزشی امسال از محل اعتبارات سفر سوم رئیس جمهور انجام شده است.
به گفته افشاری این سالن‌ها در روستاهای خور، آران، عرب آباد، قوهه، خوروین و فشند با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در حال احداث است که با توجه به پیش بینی‌های انجام شده این سالن‌های ورزشی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بر توسعه ورزش در بین جوانان این شهرستان تأکید کرد و گفت: ورزش سلامت جسم و روح و روان جوانان را به همراه دارد لذا می‌طلبد تا با احداث سالن‌های ورزشی و توسعه امکانات فرهنگ ورزش کردن را بیشتر در بین جوانان و نوجوانان این شهرستان ایجاد کنیم.
این مسئول گفت: باید با برنامه‌ریزی‌ها و تأمین اعتبارات در ورزش بانوان این شهرستان نیز تحولات اساسی را به وجود آوریم تا این قشر از جامعه نیز بتوانند از امکانات ورزشی در این شهرستان استفاده کنند.
وی با اشاره به این که ورزشکاران در این شهرستان با کمبود امکانات ورزشی مواجه هستند افزود: با وجود کمبود امکانات ورزشی اما ورزشکاران در این شهرستان توانسته‌اند در بسیاری از مسابقات بدرخشند و صاحب مقام شوند.
افشاری در پایان گفت: درخشش بیشتر ورزشکاران و تیم‌های مختلف ورزشی این شهرستان در مسابقات گوناگون مستلزم توسعه امکانات ورزشی است که امیدواریم این امر با عنایت مسئولان محقق شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول