اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

سرانه ورزشی خراسان جنوبی به یک متر می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت:‌ در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در استان 69 سانتی‌متر است که این رقم تا پایان سال جاری به 102 سانتی‌متر می‌رسد.

سرانه ورزشی خراسان جنوبی به یک متر می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کاریز در روستای نوفرست بیرجند اظهار داشت: این رقم در سال 84 تنها 23 سانتی‌متر بوده است.
وی موضوع ورزش را یکی از مهم‌ترین موضوعات در جهان دانست و افزود: بحث ورزش‌های همگانی به لحاظ تندرستی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جهان ورزش در بعد قهرمانی نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که باید به درستی به آن نیز پرداخته شود.
رشید به خدمات و اقدامات دولت نهم و دهم در موضوعات مختلف از جمله ورزش اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات انجام شده در این بخش چه در بعد کیفی و چه در بعد کمی قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی یادآور شد: مسئولان و متولیان امر در بخش‌های مختلف باید با ارائه گزارش و انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده به نحو مطلوب و مناسب از طریق رسانه‌های جمعی ضمن تزریق روحیه امید و شادابی جلوی سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام را بگیرند.
مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: گرچه خدمات و اقدامات بسیار زیادی در بخش‌های مختلف از سوی دولت به انجام رسیده است اما این خدمات در مقابل خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنها ناچیز است و هنوز همه ما مدیون خون شهدا هستیم.
رشید جامعه ایران را جامعه‌ای پویا، فعال و جوان دانست و تاکید کرد: مردم ما در تمامی زمینه‌ها از جمله در زمینه کمک به هم‌ نوعان و اقدامات بشر دوستانه در رأس همه جوامع قرار دارد که به یمن انقلاب اسلامی، تفکر ناب امام راحل (ره)، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصریت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
وی استفاده از تجربیات گذشتگان در کنار علم روز و تکنولوژی‌های مدرن را لازمه پیشرفت در ورزش دانست و افزود: باید از پیشکسوتان در کنار لوازم و تجهیزات مدرن ورزشی برای پیشرفت در این زمینه استفاده کرد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
استاندار خراسان جنوبی استفاده مطلوب و بهینه از تمامی فضاهای ورزشی در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ساماندهی اماکن ورزشی از مهم‌ ترین وظایف مدیران ورزشی در استان است تا بتوان از این فضاها به نحو مطلوب و همیشگی بهره‌برداری کرد.
سالن ورزشی چند منظوره کاریز در روستای نوفرست بیرجند به عنوان شصت و پنجمین پروژه ورزشی استان با یک‌هزار و 250 متر مربع زیربنا و 303 میلیون تومان اعتبار همزمان با دهه ولایت با حضور استاندار خراسان جنوبی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول