اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 سال گذشته؛

35 سانتی‌متر به سرانه ورزشی خراسان شمالی افزوده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: بیش از 35 سانتی‌متر مربع طی چهار سال گذشته به سرانه ورزشی هر نفر این استان افزوده شده است.

35 سانتی‌متر به سرانه ورزشی خراسان شمالی افزوده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، ابوالقاسم داورزنی با اشاره به حمایت دولت و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در سال‌های اخیر اظهار داشت: در چهار سال گذشته با احتساب ساخت و سازهای سایر دستگاه‌های استانی این میزان به مرز یک متر مربع برای هر نفر در چشم‌انداز برنامه چهارم توسعه در استان محقق شده است.
وی با اشاره به ساخت پنج طرح بزرگ ورزشی در خراسان شمالی افزود: با بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد، سالن‌های 3 هزار نفری شیروان و 2 هزار نفری اسفراین می‌توانیم این نوید را بدهیم که ورزش استان از لحاظ زیر ساختی به شاخصه‌های اصلی خود دست یابد.
رحیمی تصریح کرد: علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ها ورزش استان نیازمند ارتقای سطح علمی مربیان و داوران در راستای توسعه ورزش قهرمانی است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از استعدادیابی به عنوان یکی از مشکلات پیش روی ورزش یاد کرد و گفت: استعداد یابی باید از طریق تعامل هیئت‌های هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی مدارس و مؤسسات آموزش عالی و در سطح کلان در سطح وزارتخانه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش سیاست‌گذاری شود.
وی توسعه ورزش استان را در گرو تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها، ارتقای بنیه علمی و عملی مربیان و گسترش آموزش و بسترسازی برای حضور و ایجاد انگیزه حامیان مالی در ورزش عنوان کرد.
داورزنی با اشاره به 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش و آغاز هفته تربیت بدنی گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در برنامه‌های امسال هفته تربیت بدنی توجه به ورزش‌های همگانی است که با ابلاغ وزارتخانه در این هفته تمامی شهرستان‌های کشور شاهد مراسم پیاده روی خانوادگی خواهند بود.
وی با تقدیر از فعالیت‌های رسانه‌های استانی در حوزه ورزش از رسانه‌ها خواست برای حضور حامیان مالی در ورزش استان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی را یاری کنند.
انتهای پیام/صا230
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول