اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضا ایرانمنش:

بازی‌های سیاسی عامل پایمال خون شهدا نشود

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلویزیون و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: با بازی‌های سیاسی و مشخص‌کردن خط و خطوط، خون شهدا را پایمال نکنید.

بازی‌های سیاسی عامل پایمال خون شهدا نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مراسم یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه مازندران و دومین سالگرد شهدای گمنام بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران به همت ستاد دانشجویی یادواره شهدای دانشگاه مازندران و با حضور رضا ایرانمنش بازیگر و جانباز دفاع مقدس، مهدی برونسی فرزند شهید برونسی، خانواده‌های شهدای دانشگاه مازندران، حجت الاسلام والمسلمین حسن حسینی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران و جمعی از مسئولان دانشگاهی و شهرستانی، شامگاه سه‌شنبه در مسجد امام صادق (ع)واقع در پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد.
  
* بسیاری از امور مهم جنگ توسط قشر جوان صورت می‌گرفت
رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه خط ما خط مستقیم ولایت است، گفت: با بازی‌های سیاسی و مشخص‌کردن خط و خطوط، خون شهدا را پایمال نکنید.
وی خاطرنشان کرد: خدشه‌ای که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود یعنی به راحتی جا پای خون شهدا گذاشته‌ایم و در این زمینه مسئولان با جلوگیری از انجام هرگونه اقدام ناشایست از خود بزرگترین نقش را دارا هستند.
ایرانمنش با اشاره به اینکه بسیاری از امور مهم در جبهه‌های جنگ توسط قشر جوان صورت می‌گرفت، گفت: این جوانان دانشجویی که امروز بعد از گذشت ده‌ها سال از جنگ با این شور و شعور، یادواره شهدا را برگزار می‌کنند و با اخلاص در آن شرکت می‌کنند قطعا همانند همان جوانان زمان جنگ هستند و مسئولان باید با حمایت از فعالیت‌های آنان، از ایجاد مشکل در فعالیت‌های آنان خودداری کنند.
 
* باید به خون شهدا وفادار باشیم
این جانباز شیمیایی در ادامه با انتقاد شدید از برخی اقدامات مسئولان دانشگاه‌ها برای به انزوا کشاندن دانشجویان گفت: هر کس و با هر مسئولیتی در دانشگاه‌ها اگر بخواهد مانع فعالیت این دانشجویان شود به نظام خیانت کرده و باید پاسخگوی خون شهدا باشد.
وی اظهار داشت: در زمان جنگ ما حتی از داشتن ابتدایی‌ترین ابزار جنگی نیز محروم بودیم اما اکنون به همت همین جوانان به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا را با کمترین آسیب به زمین بنشانیم و جهانیان را متعجب کنیم.
ایرانمنش در پایان با بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس گفت: ما باید به خون شهدا وفادار باشیم و راه و هدف آن بزرگواران را با قدرت ادامه دهیم.
 
* مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کلاس بزرگی است
در ادامه این مراسم، احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران طی سخنانی گفت: در جمهوری اسلامی عامل مهم پیشرفت و رشد و ترقی، به برکت خون شهدا بوده است و ما در زمان جنگ به زیبایی شاهد این امر بودیم که چگونه وجود نیروی انسانی در قالب انسان‌های با اخلاص بسیجی توانست در برابر آن رژیم مقاومت کند و پیروز شود.
سرپرست دانشگاه مازندران با اذعان به اینکه دیدن مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برای ما کلاس درس بزرگی است، اذعان داشت: رفتن افراد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و دیدن صحنه‌های حماسی و دلاوری‌های آنان برای همه ما کلاس درس بزرگی است که با هیچ یک از کلاس‌های درس برابری نمی‌کند.
 
* بسیجیان دین‌باور برای وطن افتخارند
وی ادامه داد: امروز بسیجیانی از همان نسل دین‌باور، وطن‌دوست و جویای حق، موفق شدند هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا را در داخل خاک ایران اسلامی با کمترین خسارت به زمین بنشانند و آن جمله معروف مقام عظمای ولایت که " ما می‌توانیم" را بار دیگر تحقق بخشند.
سرپرست دانشگاه مازندران افزود: ما می‌توانیم از را‌ه‌های مختلفی مانند تجلیل، احداث بنای یادبود، برگزاری همایش‌ها و ... از این افراد تجلیل کنیم.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول