اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح راهیان‌نور «مسجد ما» صورت گرفت؛

تکریم و تجلیل از خانواده حماسه‌سازان 8 سال دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد گفت: تاکنون از 42 خانواده شهید محله در طرح راهیان‌نور درون شهری تکریم و تجلیل به عمل آمده است.

تکریم و تجلیل از خانواده حماسه‌سازان 8 سال دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، حامد صادقی اظهار داشت: این طرح با هدف انتقال ارزش‌ها و رشادت دوران دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب و گسترش این فرهنگ در جامعه اجرا می‌شود.
مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد تصریح کرد: در سالگرد شهدای محله جوانان و نوجوانان همراه با امام جماعت و خادمان فرهنگی مسجد به دلیل تکریم خانواده شهید به منزل این خانواده می‌روند.
صادقی ادامه داد: از برنامه‌هایی که در منزل شهید اجرا می‌شود می‌توان به قرائت وصیت‌نامه، ذکر خاطرات و اهدای هدیه به خانواده شهیدان اشاره کرد.
صادقی اضافه کرد: تاکنون 10 مسجد این طرح را اجرا کرده‌اند و 14 مسجد دیگر نیز تا پایان سال برای چهار شهید محله‌شان این برنامه را اجرا می‌کنند.
مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی می‌تواند جامعه را از آسیب‌ها و خطرات مختلف حفظ کند.
وی عنوان کرد: حادثه‌ عظیم این هشت سال مجموعه‌ای از صفات، عقاید و معارف والایی است که در همه حال می‌تواند راه‌گشای و هدایت‌گر باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول