اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت ستاد نماز جمعه و بنیاد شهید؛

آزادگان دوران دفاع مقدس در کوهبنان تحلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از آزادگان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان تجلیل به عمل آمد.

آزادگان دوران دفاع مقدس در کوهبنان تحلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان ظهر امروز در این آیین تجلیل از آزادگان دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس تعداد زیادی از مردم ایران اسلامی با لبیک به رهبر کبیر انقلاب، عاشقانه و عارفانه برای دفاع از مرزهای عزت و شرف ایران و ارزش‌های اسلام به سوی جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.
وی بیان کرد: تعداد زیادی از این بزرگواران به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی نیز به اهدای عضو از بدن خود در زمره جانبازان و شهیدان زنده انقلاب قرار گرفتند.
صالح‌نیا افزود: اما تعدادی از رزمندگان به اسارت نیروهای متجاوز در آمدند، آنها اگرچه بر حسب ظاهر اسیر بودند، اما ذلیل نبودند و عزت و سرافرازی را به دنبال داشتند.
وی تصریح کرد: آزادگان در طول اسارت با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها با صبر و تحمل دین خود را نسبت به حضرت امام خمینی (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم‌رزمان خود ادا کردند و هر کدام از آنها افتخاری برای خانواده، شهر و کشور خود شدند.
منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز در این آیین با تجلیل از مقام و منزلت آزادگان اظهار داشت: آزادگان در شرایط سخت اسارت مردانه و شجاعانه ایستادند و شکنجه دشمنان را به جان خریدند و با نهایت سرافرازی و افتخار به کشور بازگشتند.
به گزارش فارس در این مراسم تعدادی از آزادگان به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود در عراق پرداختند و با اهدای لوح تقدیر توسط ستاد نماز جمعه و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهبنان از آنها تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول