اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

دفاع مقدس ادامه حماسه امام حسین (ع) بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شهدای ما به یقین به امام حسین (ع) اقتدا کرده بودند و آنچه در دفاع مقدس هشت ساله ما نیز رخ داد در ادامه حماسه هشت ساعته امام حسین(ع) بوده است.

دفاع مقدس ادامه حماسه امام حسین (ع) بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای راننده استان بوشهر اظهار داشت: گرامیداشت راه شهدا ادامه راه نورانی امام حسین (ع) است و این نشان دهنده بصیرت و ولایت مداری به منظور پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی است. 
وی گفت: ما در قبال زنده نگه داشتن یاد شهدا مسئولیت داریم و بیشترین توفیقات در برگزاری یادواره‌ها و ارتباط بیشتر با خانواده‌های شهداست.
جمیری اضافه کرد: انقلاب امام حسین (ع) در یک منطقه جغرافیایی کوچک، با 72 شهید و در زمان هشت ساعت اتفاق افتاد و هم اکنون اثر آن را در تمام کائنات حتی در بین غیر مسلمانان شاهد هستیم.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: هنوز تاثیر فعالیت رانندگان را در جامعه به خوبی درک نکرده‌ایم، همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در مسیر آنها و برای آرمان‌هایی که دنبال کرده‌اند، گام برداریم.
مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های بوشهر نیز افزود: به موازات انجام کارهای محول شده به حمل و نقل در حوزه نرم‌افزاری، سخت افزاری و بهره‌گیری از فناوری روز برای خدمت رسانی بیشتر به مردم از لحاظ کمی و کیفی در سال‌های اخیر توجه بیشتری به بحث معنویت و جایگاه منویات رهبری شده است.
حمیدرضا علم اظهار داشت: برگزاری نخستین یادواره شهدای راننده نیز در این راستا از نخستین گام‌های این اداره کل است که امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از خودگذشتگی این شهدا و خانواده‌های آنها را پاسخگو باشیم.
وی اضافه کرد: با توجه به روحیه ایثار در رانندگان آنها همواره در عین گمنامی بدون داشتن سنگر و جان پناه در میدان‌های نبرد امکانات مورد نیاز رزمندگان را فراهم می‌کردند.
علم ادامه داد: رانندگان همواره ولایت مداری خود را در صحنه‌های مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و روز 26 آذر ماه 1362 نشان دادند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی بسیار پسندیده و قابل تقدیر است و رانندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس و در ایام انقلاب نقش بسیار موثری با حضور در میدان جنگ داشته‌اند.
محمد حسین زارع اظهار داشت: وقتی تمام جریان‌ها و صحنه‌های حق و باطل در تاریخ و اسلام بررسی می‌شود، حضور ولایت مداران در جبهه حق و حضور ولایت گریزان در جبهه باطل به خوبی قابل تشخیص است.
وی اضافه کرد: رستگار شدن در دنیا و آخرت ارتباطی به شغل، سمت و تحصیلات ندارد، کسی که با بصیرت از امام زمان و ولی امر مسلمین تبعیت کند، رستگار و نشان دهنده حضور وی در جبهه حق است.
زارع ادامه داد: ولایت مداری و ولایت گریزی همواره دو ملاک مهم در تاریخ بوده‌اند و شهدا همیشه پیروان ولایت و ولایت مدار بوده‌اند.
در این آیین از کتاب شهدای راننده استان بوشهر رونمایی و از خانواده 45 شهید راننده این استان تقدیر شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول