اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر؛

60 پروژه راهسازی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 60 پروژه راهسازی در دهه مبارک فجر خبر داد.

60 پروژه راهسازی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا خرمی ‌در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح 22 پروژه راهداری، 42 کیلومتر راهسازی و 85 کیلومتر راه روستایی است که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 261 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی تصریح کرد: بخشی از این پروژه‌ها از طریق منابع دولتی و بخشی دیگر از طریق اعتبارات استانی احداث شده‌اند.
مدیرکل راه و ترابری استان مرکزی  با اشاره به اجرای پروژه آزادراه ساوه ـ همدان گفت: اعتبارات مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین شده که پیش‌بینی می‌شود تا سال جاری به اتمام برسد.
خرمی ادامه داد: احداث کمربندی شمالی اراک  نیز یکی دیگر از پروژه‌های ملی است که از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی گفت: در این طرح  450 دستگاه انواع ماشین آلات با 500 نفر نیروی انسانی به کار گرفته شده‌ است.
مدیر فرودگاه اراک نیز عنوان کرد: فرودگاه اراک در دور سوم هیئت دولت مصوبه‌های خوبی را پشت سر گذاشت که خوشبختانه امسال با تزریق اعتبارات مورد نیاز، بخشی از این پروژه‌ها در حال اجرا است.
حسن مرتضوی اجرای عملیات تطویل باند فرودگاه را یکی از طرح‌های فرودگاه اراک برشمرد و افزود: این طرح اخیرا با تزریق اعتبارات مورد نیاز به مرحله اجرا گذاشته است.
وی با بیان اینکه تطویل باند و ایجاد لایتینگ فرودگاه از مهم‌ترین مصوبات دولت به استان مرکزی بوده است، تصریح کرد: با اجرای این عملیات که 110 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است، امکان برقراری پروازهای خارج از استان و کشور فراهم خواهد شد.
مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: در حال حاضر پروازهای اراک ـ مشهد از فرودگاه اراک در حال انجام بوده که‌ با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول