اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد:

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان در بخش راهسازی مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در سه سفر دولت به مازندران 23 هزار میلیارد تومان برای دولت در استان تعهد ایجاد شد و 10 هزار میلیارد تومان در بخش راه و شهرسازی اختصاص یافت.

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان در بخش راهسازی مازندران
سید عیسی هاشمی حیدری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه آزمایشگاه مکانیک خاک مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه استان مازندران استانی هدف برای تمام اهداف عالیه کشور است، بیان داشت: آمار و ارقام سفر به مازندران در مقایسه با استان‌های دیگر در چهار سال متوالی گوی سبقت را از دیگر استان‌های کشور ربوده است و رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت جغرافیای مناسب مازندران موجب استقبال مسافران از این استان شده است و فرصت‌های مناسبی که از لحاظ گردشگری برای مازندران فراهم شده را قدر بدانیم.
هاشمی با اشاره به اینکه در بحث راه‌های مازندران کارشناسان معتقدند که در سطح راه‌های استان مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: ترافیک راه‌های مازندران باید مدیریت شود زیرا تنها استانی هستیم که سه راه مستقل و اصلی برای اتصال به پایتخت کشور وجود دارد.
این مسئول افزود: مازندران می‌تواند در کنار طبیعت زیبا تاسیسات پرجاذبه‌ای را فراهم کند تا فرصت جذب توریست بیشتر و موجب اشتغالزایی و ارتقای سطح اقتصادی را داشته باشد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید براینکه افزایش بخش‌های عمرانی می‌تواند فرصت اقتصادی مناسبی را برای مازندران فراهم کند، گفت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری در سه سفر دولت به مازندران 23 هزار میلیارد تومان برای دولت در استان تعهد ایجاد شد و 10 هزار میلیارد تومان در بخش راه و شهرسازی اختصاص یافت.
وی بیان داشت: فعالیت‌های پروژه‌های عمرانی استان کیفی باشد تا موجب هدر رفت اعتبارات دولتی نشود که در این بخش ضرورت دارد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در بحث آزمایشگاهی کیفی دخالتی مستقیم داشته باشد.
هاشمی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه مکانیک خاک استان دارای رقبای زیادی در بخش خصوصی است علاوه بر اینکه توجه به توانمندسازی بخش خصوصی شود زمینه حاکمیتی و نظارت شرکت دولتی باید برای نظارت به صورت عملی تقویت شود تا پروژه‌های عمرانی با کیفیت مطلوب مورد استفاده قرار گیرند.
این مقام مسئول با بیان اینکه مدیریت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران در بخش عمرانی استان فعالیتی ارزنده داشت، خاطرنشان کرد: گزارش‌های خوبی که از سوی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در شورای فنی استانداری ارائه می‌شد نشان از اجرای دقیق فعالیت‌های آزمایشگاه بوده است.
هاشمی اذعان داشت: تقویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به معنای کنار زدن بخش‌های خصوصی نیست بلکه استفاده مناسب از این شرکت دولتی در نقش حاکمیتی است.
به گزارش فارس، در این مراسم افشارمقدم معارفه و تورانی تودیع شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول