اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر راه و شهرسازی:

5 هزار پروژه راهسازی در کشور در حال اجراست

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همت دولت در زمینه توسعه همه جانبه کشور به ویژه در بخش‌‌های زیرساختی، از فعال بودن 5 هزار پروژه راهسازی در کشور خبر داد.

5 هزار پروژه راهسازی در کشور در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پل تالوار در مسیر جاده همدان ـ بیجار، اظهار داشت: بنای دولت بر خدمت‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای است و این مهم به جد دنبال می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه این وزارتخانه خاطرنشان کرد: اگرچه هم‌اکنون وجود بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و ریلی و هوایی زمینه را برای تردد آسان تسهیل کرده است اما توسعه آنها از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.
صادقی در ادامه به پروژه‌های در دست احداث استان کردستان در زمینه راهسازی اشاره و مسیر سقز ـ مریوان، سنندج ـ مریوان، همدان ـ سنندج، زنجان ـ بیجار و کرمانشاه ـ میاندوآب را از پروژه‌های مهم در دست احداث کردستان عنوان کرد.
وی همچنین از پروژه راه‌آهن سنندج ـ همدان ـ تهران به عنوان یکی از پروژه‌ها مهم این استان در بخش حمل و نقل نام برد و افزود: با بهره‌برداری از این مسیر بیشتر مشکلات مربوط به حمل و نقل این استان حل و زمینه توسعه سرمایه‌گذاری بیشتر را فراهم می‌سازد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد: تا چند سال دیگر استان کردستان از طریق همدان، زنجان و کرمانشاه به شبکه آزاد راهی کشور متصل خواهد شد و این نویدی برای مردم این استان است.
وی در ادامه به مشخصات پل فوق‌الذکر اشاره کرد و گفت: این پل به طول 600 متر یکی از پل‌های مهم به شمار می‌آید که علاوه بر ارتباط بین همدان ـ بیجار، مسیر دسترسی روستاهای اطراف را نیز هموار می‌سازد.
برای پل تالوار که در مسیر ساخت سد تالوار و در مدت 18 ماه ساخته می‌شود، اعتباری بالغ بر 235 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
این پل به طول 600 متر، 15 دهانه 36 متری و دو دهانه 30 متری با 187 شمع‌گذاری احداث می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول