اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

اولویت عمرانی روستاهای بویراحمد و دنا راهسازی است

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون اولویت نخست عمرانی روستاهای دو شهرستان‌ بویراحمد و دنا و بخش‌های تابعه راهسازی است.

اولویت عمرانی روستاهای بویراحمد و دنا راهسازی است
ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بازدید چند روز اخیر خود به همراه مسئولان راهسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های راهسازی این دو شهرستان اظهار داشت: کارهای بزرگی در طول شش ساله اخیر در راستای راهسازی در این استان و به‌خصوص شهرستان‌های بویراحمد و دنا صورت گرفته که خدمات راه و ترابری نیز در این زمینه قابل تقدیر است.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه زمان‌بندی که توسط اداره‌کل راه و ترابری این استان پیش‌بینی شده، تمام روستاهای بالای 50 خانوار کهگیلویه و بویراحمد باید تا پایان سال 90 آسفالته شود.
وی گفت: امید ما این است که با اعتبارات خوبی که در سال‌جاری به حوزه راه روستایی تزریق می‌شود، شاهد تکمیل بخش عمده‌ای از راه‌های روستایی باقی‌مانده در این دو شهرستان باشیم.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: روستاهای 20 خانوار و 30 و 40 خانوار نیز شناسایی شده‌اند که در طرح ضربتی زودبازده راه این روستاها را آسفالت خواهیم کرد.
هدایتخواه اولویت احداث راه‌های روستایی در شهرستان بویراحمد و دنا را به ترتیب ابتدا راه روستایی دلی‌رچ، راه روستایی ده‌سهم پستوک و راه روستایی گردنگاه انارک که در مجموع 18 کیلومتر بوده عنوان کرد و گفت: سطح مطالبات مردم در چهار سال گذشته در روستاها در این زمینه بالا رفته که نشان دهنده خدمات رسانی گسترده در زمینه‌های مختلف خدمات‌رسانی است.
هدایتخواه به کارهای خوب و ارزنده انجام گرفته در روستاهای این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: گازرسانی، آبرسانی، تلفن، برق‌رسانی و ایجاد طرح هادی از فعالیت‌های ارزنده دستگاه‌های خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد در روستاها به شمار می‌رود.
وی دومین مطالبه مردم روستاها در شهرستان‌های بویراحمد و دنا را گازرسانی عنوان کرد و اذعان داشت: این موضوع با قوت در حال پی‌گیری بوده که ما نیز به سهم خود به عنوان نماینده مردم در مجلس از طریق وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران پی‌گیر گازرسانی به مناطق روستایی هستیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول