اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر خبر داد:

اجرای 141 پروژه راهسازی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر از اجرای 141 پروژه راهسازی در این استان خبر داد.

اجرای 141 پروژه راهسازی در استان بوشهر
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه در جنوب استان بوشهر طی چند سال گذشته با بهترین کیفیت انجام گرفته و شاهد رضایت خاطر مردم از وضعیت راه‌های استان هستیم.
وی افزود: هم‌اکنون بیش از 590 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر وجود دارد و امسال نیز حدود 95 کیلومتر به مجموعه بزرگراه‌های استان اضافه می‌شود که ارزش بسیار زیادی دارد.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر از اجرای 141 پروژه راهسازی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 141 پروژه بزرگ راهسازی در استان تعریف شده که 79 پروژه از این تعداد، استانی و 62 پروژه ملی نیز است.
صفایی بوشهری تصریح کرد: در حال حاضر 62 پروژه بزرگ ملی راهسازی در استان تعریف کرده‌ایم که با جذب 285 میلیارد ریال اعتبار بیش از 51 درصد رشد را در جذب اعتبارات داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه 283 میلیارد تومان برای پروژه‌های راهسازی استانی جذب کرده‌ایم گفت: این میزان اعتبارات از محل تملک دارایی استان اختصاص یافته است.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر اذعان داشت: روکش آسفالت باند رفت بولوار کنگان، روکش آسفالت جاشک به شهنیا به طول 9 کیلومتر، روکش آسفالت بوشهر برازجان به طول پنج هزار و 600 متر، روشنایی تقاطع غیرهمسطح برازجان، اصلاح قوس بزرگراه خروجی کنگان و ساماندهی تقاطع ورودی برازجان در شش نقطه از جمله طرح‌های در دست اجرا در این استان است.
صفایی بوشهری افزود: احداث بزرگراه اهرم- برازجان- گناوه به دیلم از مهم‌ترین طرح‌های راهسازی در استان بوشهر است که محور برازجان به شبانکاره در این مسیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.
 وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در استان بوشهر نیز کارهای خوبی صورت گرفته و در سال جاری 14 نقطه حادثه‌خیز اصلاح و بازسازی می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول