اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره راه و ترابری کهگیلویه:

کهگیلویه 65 پروژه راهسازی در دست اجرا دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کهگیلویه گفت: 65 پروژه مختلف در حوزه راه در این شهرستان در دست اقدام است که برخی از آنها نیز به بهره‌برداری رسیده است.

کهگیلویه 65 پروژه راهسازی در دست اجرا دارد
محمدحسین نصیری‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان کهگیلویه در بخش راه مبلغ 58 هزار و 696 میلیارد ریال بوده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کهگیلویه افزود: این اداره هم‌اکنون 65 پروژه مهم راه را در حوزه راه‌های روستایی، راهداری و راهسازی مدیریت می‌کند که امیدواریم با همت و تلاش مضاعف بتوانیم تعداد زیادی از این پروژه‌ها را در سال جاری به بهره‌برداری نهایی برسانیم.
نصیری بیان کرد: از مجموع 65 پروژه حوزه راه در شهرستان کهگیلویه، تعداد 49 پروژه مربوط به راه روستایی است که سه پروژه راه روستایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و 27 پروژه دیگر نیز فعال بوده و با جدیت در حال کار هستند.
وی تاکید کرد: همه پروژه‌ها نیمه‌کاره و غیر فعال بودند که با تلاش و کوشش همکاران و همت مدیرکل راه و ترابری این استان توانستیم اکثر این طرح‌ها را به منظور رفاه حال مردم این مناطق فعال کرده و با سرعت مطلوبی به پیش ببریم.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: تعداد 19 پروژه مهم راه در این شهرستان که پیمانکار آنها مشخص شده بودند، برآورد شده و آنهایی که فاقد پیمانکار بودند برای انتخاب پیمانکار به اداره‌ کل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد ارسال شدند.
این مسئول بخش راه در شهرستان کهگیلویه ادامه داد: مناقصه بعضی از پروژه‌های ارسالی به اداره ‌کل راه و ترابری این استان انجام شده و  پیمانکار تعداد دیگری از این پروژه‌ها نیز مشخص شده و در شورای فنی برای انجام مراحل قانونی انعقاد قرارداد در حال پیگیری هستند.
نصیری‌راد مردم شهرستان کهگیلویه را شایسته خدمت دانست و خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های اولویت‌دار و مهم که به روکش آسفالت نیاز داشتند را با ترک تشریفات به پیمانکاری قوی و با سابقه که دارای کارخانه آسفالت باشند واگذار می‌کنیم تا این پروژه‌‌ها برای استفاده تا قبل از دهه فجر در اختیار مردم فهیم این شهرستان قرار گیرند.
نصیری‌راد، روکش آسفالت دهدشت، چرام به‌طول 5.4 کیلومتر و روکش آسفالت دهدشت، سوق، لنده به‌طول هفت کیلومتر را نمونه‌ای از این پروژه‌ها اعلام کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول