اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بوئین زهرا:

انتخابات در بوئین زهرا رایانه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: به نظر می‌رسد که انتخابات شهرستان بوئین زهرا رایانه‌ای برگزار شود، بنابراین هماهنگی‌های لازم با شرکت مخابرات صورت گرفته است.

انتخابات در بوئین زهرا رایانه‌ای برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه شورای اداری بخش آبگرم بیان کرد: برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم و برگزاری انتخابات، مسئولیت سنگین و خطیری است که استارت آن زده شده است و حضور و مشارکت حداکثری مردم دغدغه و اولویت اصلی مدیریت شهرستان است.
وی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح نیز باید مورد توجه همگان باشد و همه باید مواظب باشند فردی انتخاب شود که مشکلات و مسائل مردم را با تمام وجود حس کرده باشد و بین حرف و عملش فاصله وجود نداشته باشد.
فرماندار شهرستان بوئین زهرا در ادامه همگان را به داشتن هوشیاری فرا خواند و افزود: امروز افرادی با حضور در روستاها و شهرها می‌خواهند با زیر سئوال بردن عملکرد دولت رای جمع کنند، بنابراین باید همگان هوشیار باشند.
وی تصریح کرد: اعضای کمیته‌های مختلف انتخابات در شهرستان تعیین شده و با توجه به اینکه مقرر شده در هر استان انتخابات یک شهرستان رایانه‌ای برگزار شود به نظر می‌رسد که انتخابات شهرستان بوئین زهرا رایانه‌ای برگزار شود.
طاهرخانی اعلام کرد: بنابراین هماهنگی‌های لازم با شرکت مخابرات برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مناسب در روز اخذ رای صورت گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به تخصیص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های بخش آوج خاطر نشان کرد: مشارکت مردمی در تسریع اجرای پروژه‌ها مهم و تأثیرگذار است و نباید اجرای یک پروژه چند میلیارد تومانی که نقش مهمی در سلامت مردم شهر دارد با کارشکنی یک نفر با مشکل مواجه شود تا پروژه‌های زیربنایی در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.
فرماندار شهرستان بوئین زهرا خدمت بی‌منت و صادقانه را جزو وظایف اصلی مسئولان عنوان کرد و توضیح داد: اگر برای مردم کار نشود به مردم خیانت شده چرا که وظیفه ما این است که آنچه در توان داریم در راستای خدمت به مردم به کار گیریم.
وی یادآور شد: رفع مشکلات روشنایی شهر آبگرم، ساماندهی به المان و فضای ظاهری شهر، جلوگیری دهیاران از ساخت و سازهای غیر مجاز، تخصیص اعتبارات قابل توجه به دهیاران، تخصیص اعتبار برای شهرداری آبگرم، اجرای طرح های بنیاد مسکن با اعتبارات بانک جهانی و پیگیری طرح گردشگری آبگرم از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول