اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

انتخابات 12 اسفند نقطه یأس استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: انتخابات 12 اسفند امسال نقطه یأس و ناامیدی استکبار جهانی است که همیشه با نظام اسلامی و ارزش‌های آن به مقابله و مجادله برخاسته است.

انتخابات 12 اسفند نقطه یأس استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در سمینار مشترک فرمانداران حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در فرمانداری خلخال اظهار داشت: استکبار جهانی در هر مقطعی از حرکت رو به جلو و پویای این نظام اسلامی با شیطنت و ابزارهای تبلیغی منفی تلاش کرده تا انقلاب اسلامی را از مسیر و اهداف آرمانی خود دور کند اما با همه سرخوردگی‌ها و شکست‌ها از ماهیت ملت ایران که ماهیتی انقلابی و ارزشی است، بی‌خبر بوده و نتوانسته است شأن و جایگاه این ملت را درست و واقعی درک کند.
وی انتخابات در نظام اسلامی ایران را نمودی آشکار از دموکراسی مکتبی و مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و افزود: برخلاف انتخابات نظام‌های غربی انتخابات در ایران انتخاباتی برگرفته از ارزش و باور ملتی است که هرگز دوست ندارند زیر بار حاکمیت استکبار جهانی بروند و استقلال و آزادگی خود را فدای فزون‌طلبی نظام غرب کنند.
عبداللهی به ابزارهای دخالتی و برخی تقلب انتخابات در ادوار گذشته انتخابات نظام غربی و استکباری اشاره کرد و ادامه داد: برخلاف حاکم شدن چنین فضایی در انتخابات آمریکا و کشورهای همدست او در ایران اسلامی انتخابات در کانون همدلی و وحدت ملت ایران در اوج عظمت و صلابت برگزار شده است.
این مسئول در ادامه سخنان خود قانون‌گرایی، توجه به سلامت انتخابات و رعایت اصل بی‌طرفی را در انتخابات پیش رو از سوی کارگزاران و مسئولان نظام اجرایی با اهمیت و با ارزشمند توصیف کرد و گفت: در همه انتخابات گذشته این اصول و ارکان به خوبی رعایت شده اما عده‌ای دشمن قسم خورده انقلاب و فریب‌خوردگان داخلی سعی کردند صحت و سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند که نمود این حرکت بی‌ثمر را در صحنه خلق شده بعد از انتخابات 22 خرداد سال 88 شاهد بودیم.
به گزارش فارس، فرماندار خلخال یکی از برجسته‌ترین ویژگی انتخابات در نظام اسلامی را همراهی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رأی اعلام کرد و افزود: انتخابات صحنه به ثمر نشستن اراده ملتی است که تلاش می‌شود با آراسته‌ترین و عظیم‌ترین شکل خودنمایی کند.
عبداللهی به حساسیت انتخابات پیش رو به ویژه بعد از حوادث سال 88 و همچنین تحولات منطقه‌ای تصریح کرد: انتخابات مجلس داغ بزرگی را بر دل آنهایی می‌گذارد که هرگز نمی‌خواهند عظمت و شکوفایی ایران را در همراهی و همدلی ملت ایران مشاهده کنند.
وی از دست‌اندرکاران انتخابات خواست با قانون‌گرایی و دوری از دخالت در انتخابات بستر اعتماد مردم و رأی‌دهندگان و همچنین کاندیداها را فراهم کنند و از برخی تبلیغات زودهنگام کاندیداها ممانعت کنند.
عبداللهی به برگزاری نشست مشترک اعضای هئیت‌های نظارت و اجرایی انتخابات در سطح استان و همچنین شهرستان خواستار انسجام و اتفاق بیشتر برای صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت مهم و ارزشمند شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول