اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

مسئولان امانتدار آرای مردم در انتخابات باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: مسئولان باید امانتدار آرای مردم باشند تا انتخابات به شایسته‌ترین شکل برگزار شود.

مسئولان امانتدار آرای مردم در انتخابات باشند
سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با تأکید بر لزوم بی‌طرفی دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، باید در راستای اجرای سالم و بدون دغدغه آن نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.
وی با بیان اینکه هماهنگی مسئولان ادارات شهر در این زمینه مشهود است، افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات شهری باید با رعایت کامل بی‌طرفی و برگزاری انتخابات سالم، زمینه اعتماد مردم را فراهم ساخته و از هیچ نامزد و یا گروهی در انتخابات حمایت و جانبداری نکنند.
فرماندار شادگان با بیان اینکه نباید اجازه ایجاد تفرقه را به دشمنان بدهیم، تصریح کرد: چنانچه چنین اجازه‌ای را به دشمنان اسلام بدهیم چهره انتخابات مخدوش و مکدر خواهد شد بنابراین باید راه‌های نفوذ فرصت‌طلبان را ببندیم.
فیوضی با اشاره به تهاجمات فکری سال‌های اخیر ضد ایران گفت: ایران اسلامی در گذشته همواره مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته و دشمنان ایران از هر فرصتی برای نفوذ به بدنه ملت و هجوم فکری و عملی استفاده کرده‌اند اما با تدابیر به موقعی که مقام معظم رهبری در مقابله با این توطئه‌ها اندیشیده‌اند، خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به پایه‌های این نظام وارد نشده‌است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مانور انتخابات در شهرستان شادگان خاطرنشان کرد: این مانور با حضور تمام بخش‌داران و کارشناسان انتخابات در این شهرستان طبق جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات نهم برگزار شد که در آن کارشناسان به صورت عملی مراحل نام‌نویسی و برگزاری انتخابات را تمرین کردند.
فرماندار شادگان همچنین با تأکید بر پیروی از دستورات امام راحل (ره) مبنی بر مشارکت همگانی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات لازم برای قانونمند اجرا شدن انتخابات و امانتداری از آرای مردم به‌کار گرفته شده که امیدواریم امسال نیز با حمایت همه مسئولان و عملکرد صحیح دستگاه‌های اجرایی شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور همچون گذشته باشیم.
فیوضی در پایان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از نشانه‌های شکست دشمنان کشور خواهد بود، گفت: بدون شک مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول