اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات کشور:

دشمنان برنامه‌ریزی دقیقی برای انتخابات انجام داده‌اند

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد و مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: دشمنان برای انتخابات مجلس برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده‌اند و مسئولان باید هوشیارتر باشند.

دشمنان برنامه‌ریزی دقیقی برای انتخابات انجام داده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن‌علی نوری ظهر امروز در گردهمایی آموزشی توجیهی نهمین دوره انتخابات که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی برگزار شد از مسئولان اجرایی خواست که نهایت تلاش خود را در راستای برگزاری سالم انتخابات انجام دهند.
وی به شعار نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری، امانت‌داری، قانون‌مداری و عدالت‌محوری شعارهای اصلی انتخابات امسال است که باید با همکاری همه مجریان این انتخابات در راستای تحقق و عینیت‌بخشی به آن تلاش کنیم.
جانشین رئیس ستاد و مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور افزود: باید با استفاده از تجربیات انتخابات‌های برگزار شده در کشور و با تفکر و خرد جمعی در راستای تحقق اهداف مذکور تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.
نوری از برگزاری مانور بزرگ انتخاباتی در دو روز گذشته در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: در این مانور همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کشور شرکت کردند و در این مانور همه فرآیندهای انتخابات به صورت آزمایشی انجام شد.
وی اظهار داشت: بر اساس سامانه جدیدی که در دفتر انتخابات وزارت کشور طراحی شده است و قرار است در 25 فرآیند سامان‌یابی شود که از مرحله ثبت‌نام کاندیداها تا مرحله پایانی را شامل می‌شود.
جانشین رئیس ستاد و مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور از ثبت‌نام اینترنتی 7 هزار و 500 نفر در جریان مانور برگزار شده در سطح کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 4 هزار و 500 نفر موفق به ثبت نهایی شدند که 88 نفر از ثبت‌نام شدگان مربوط به خراسان جنوبی هستند که البته در حد انتظار نبود.
نوری ادامه داد: قرار است در انتخابات آینده 10 درصد حوزه‌های انتخابیه به صورت اینترنتی انجام شود و در این حوزه‌ها پروسه کاغذی نداریم.
وی به شرایط فعلی کشور اشاره کرد و گفت: دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای انتخابات آینده انجام داده است.
جانشین رئیس ستاد و مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور تصریح کرد: ما فرزندان محرم و رمضان هستیم و از تحریم و تهاجمات هیچ هراسی نداریم.
نوری گفت: باید هوشیار باشیم و از حوادث گذشته عبرت بگیریم باید اهل تصمیم باشیم تا به کربلا بپیوندیم چرا که کربلا مظهر تصمیم و کوفه مظهر تردید است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول