اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین:

انتخابات آینده مجلس انتخابات استراتژیک است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر حضور آحاد مردم در انتخابات آینده به اهمیت استراتژیک این انتخابات تاکید کرد.

انتخابات آینده مجلس انتخابات استراتژیک است
تورج حاجی رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: انتخابات اسفند ماه از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است و بسیاری از عناصر بیگانه و مخالفان نظام به حضور و استقبال مردم از این انتخابات چشم دوخته‌اند.
وی گفت: با برنامه‌ریزی مسئولان و قوای نظارتی و اجرایی، احزاب و تشکل‌ها، ما شاهد حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات باشیم و جواب قاطعی به کسانی که خواهان به چالش کشیدن  انتخابات هستند، بدهیم.
این عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: به تمام احزاب و تشکل‌ها و اصلاح طلبانی که البته در درون نظام تعریف شده‌اند توصیه می‌شود در این انتخابات حضور داشته باشند.
وی اظهار داشت: جبهه اصولگرایی با نظرات آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی با تمام قوا در صحنه هستند و بر داشتن مجلسی قوی و پیرو رهبری و ولایت تلاش می‌کنند.
حاجی‌رحیمیان به نقش ائتلاف‌ها در افزایش مشارکت سیاسی مردم و حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: ائتلاف‌ها در کلانشهرها با توجه به تعداد نمایندگان بیشتر و رقابت انتخاباتی میان آنها معنا پیدا می‌کند.
وی افزود: طبق سنوات قبل نمایندگانی که در ائتلاف هستند از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات برخوردار هستند.
این عضو جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: در صورت بروز اختلاف و نگرش‌های خاص غیر ولایی، افراد با صلاحیت پایین و کم تجربه وارد مجلس شده و در آینده شاهد دولت و مجلس خوبی نمی‌شویم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول