اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر کنارک:

شوراها در آستانه انتخابات هماهنگ‌تر عمل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کنارک گفت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، شوراهای اسلامی شهر و بخش باید هماهنگ‌تر عمل کنند.

شوراها در آستانه انتخابات هماهنگ‌تر عمل کنند
 قاسم میرزایی درحاشیه برگزاری همایش شوراهای بخش و شهر زرآباد به خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: شورای اسلامی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند.
وی افزود: این همایش با هدف پیگیری مسائل و مشکلات مردم کنارک و زرآباد برگزار شده است. 
میرزایی ادامه داد: عمده وظایف شوراها پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است که در این همایش مسائل و موضوعات در زمینه جلسات شوراهای روستا و بخش مطرح شد.
رئیس شورای اسلامی کنارک تصریح کرد: دولت با حمایت همه جانبه شوراها و منتخبان آن، زمینه رشد و توسعه را در مناطق مختلف کشور فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه مبنای تاسیس شوراها به عنوان یک نهاد اجتماعی تسهیل امور مردم است، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری نشست‌های تخصصی و بالابردن هم‌افزایی در راستای تعالی اهداف شوراها گام برداشته و همچنین از طرح مباحث سیاسی در شوراها اجتناب شود.
بخشدار زرآباد نیز به خبرنگار فارس گفت: وجود شوراهای اسلامی نعمتی بسیار بزرگ برای ایران اسلامی بشمار می‌رود و مردم نیز باید به شوراها اعتماد کامل داشته باشند.
مجتبی شجاعی گفت: کارکرد شوراهای اسلامی بسیار مهم است و عمده موضوعی که شوراها باید به آن توجه داشته باشند حرکت در مسیر اهداف عالیه انقلاب است.
وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم باید مسائل و مشکلات آنها را به طور جد پیگیری کنند.
شجاعی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ جلوه دهد که شوراها باید با برگزاری جلسات متعدد و آگاه سازی مردم شرایط را برای حضوری با شکوه فراهم کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول