اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ساوجبلاغ:

نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های دروغ به مردم بپرهیزند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار ‌ساوجبلاغ گفت: نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از دادن وعده‌های دروغ به مردم بپرهیزند.

نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های دروغ به مردم بپرهیزند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالفضل پالیزگیر بعداز ظهر امروز در نشست اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان افزود: نامزدهای انتخاباتی باید در کمال راستی و درستی با مردم برخورد کرده و وعده‌هایی که پوچ و توخالی است را به مردم ندهند.
وی ادامه داد: امروز ملت ایران دارای شعور سیاسی بسیار بالایی بوده و کسانی که بخواهند با ترفند و دروغ به کسب آرا بپردازند به طور قطع در صحنه عمل با شکست مواجه خواهند شد.
این مسئول گفت: مسئولان باید شور انتخاباتی را در بین مردم ایجاد کنند که این مهم با حضور رسانه‌ها جان تازه‌ای به خود می‌گیرد.
پالیزگیر این دوره از انتخابات را مهم خواند و تأکید کرد: دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن این دوره از انتخابات تلاش‌های بسیار زیادی را کرده‌اند ‌و در نظر دارند تا با توطئه‌های شوم از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: اما ملت ایران باید هوشیار باشند و با حضور حداکثری خود در این انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان این نظام بزنند.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار ساوجبلاغ گفت: امروز دشمنان از روش‌های گوناگون انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی را مورد هدف قرار داده و به دنبال تفرقه‌افکنی و ضربه‌ز‌دن به اتحاد مردم در ایران اسلامی ‌هستند.
پالیزگیر عنوان داشت: فتنه 88 یکی از اقدامات شوم دشمنان بود که می‌خواستند با هدف قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری و اعلام عدم سلامت این دوره از انتخابات مردم را نسبت به این نظام  و مسئولان برگزار کننده این انتخابات بدبین کند.
وی تأکید کرد: اما هوشیاری و درایت مردم این بار هم اجازه نداد تا دشمنان به اهداف شوم خود برسند و آنان را بیش از پیش رسوا کرد.
پالیزگیر در پایان ولایتمداری مردم را یکی از مهمترین عوامل در شکست دشمنان خواند و گفت: ولایتمداری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در همه موارد اجازه کوچکترین تعرضی را به دشمنان نخواهد داد و دشمنان را سرشکسته و مأیوس خواهد کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول