اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون اسلامی واحد رشت:

انتخابات ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: دبیر کانون اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: برگزاری انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است.

انتخابات ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد واحدی‌چیرانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با اشاره به شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای، وضعیت و صف‌بندی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی داخلی، برگزاری انتخابات را از اهمیت بالایی دانست و اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم در شرایطی برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی با پیمودن مسیر مقاومت و پایداری در برابر فشارهای نظام سلطه به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.
وی افزود: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران مسائل بین‌المللی در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت موثر جهانی هستیم.
واحدی‌چیرانی، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم، خاطرنشان کرد: انتخابات همواره در کشور ما تا حدودی یک حادثه چالش برانگیز بوده است.
وی ادامه داد: انتخابات ایران در مقایسه با انتخابات‌های کشورهای به اصطلاح پیشرفته و یا دیگر کشورها که در آنها خیانت و درگیری‌هایی اتفاق می‌افتد، سالم‌ترین است.
دبیر کانون اسلامی واحد رشت با اشاره به چند توصیه درباره انتخاب کاندیداهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم به‌ویژه دانشجویان افرادی را انتخاب کنند که در ابتدا خداترس، با تقوا و اسلام‌شناس و آشنا به سیاست‌های اسلامی باشند.
وی با بیان اینکه کاندیداهایی انتخاب شوند که با دوستان ولایت و انقلاب اسلامی دوست و همراه باشند، گفت: کاندیداهایی که انتخاب می‌کنید نباید هیچ‌گونه وابستگی به مراکز قدرت و ثروت داشته باشند.
واحدی‌چیرانی، اعلام برائت صریح و شفاف از سران فتنه و حامیان آنها به صورت کتبی و شفاهی را از ویژگی‌های کاندیدای انقلابی دانست.
وی افزود: کاندیداهای مورد نظر از جریان انحرافی که در حاشیه دولت متولد شده و شاخ و برگ پیدا کرده‌اند، اعلان برائت کنند.
این مسئول، با بیان اینکه دانشجویان بیدار نظاره‌گر اعمال و رفتار نمایندگان هستند تصریح کرد: نمایندگان برای کسب آرای بیشتر وعده‌های دروغ به مردم نگویند و در برابر کسب آرا نسبت به دیگر رقبا روی اصول و ارزش‌ها معامله نکنند.
واحدی‌چیرانی، قانون‌گرایی و داشتن قدرت بیان را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده کارآمد ذکر کرد و ابراز داشت: نمایندگان مردم نباید در برابر تهدیدهای دشمن و نقشه‌های شوم ضد انقلاب و گروه‌های معاند و بدخواه انقلاب اسلامی بی‌تفاوت باشند.
وی با بیان اینکه گوش به فرمان رهبری بودن از دیگر ویژگی‌های کاندیداهای مجلس است، یادآور شد: امیدواریم انتخاباتی داشته باشیم که رضایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش را به دنبال داشته باشد.
دبیر کانون اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، دانشجوی بیدار را خواهان عدالتی نامید که در آن دست هرگونه مفسد اقتصادی قطع شود.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم انسانی بیکار هستند، یادآور شد: از مسئولان می‌خواهیم تا فرصتی برای اشتغال این رشته‌ها به وجود آورند.
واحدی‌چیرانی، خواستار تسریع در بومی‌سازی منابع درسی رشته‌های علوم انسانی شد و اذعان داشت: رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته در ابتدا مدیون پیشرفت علوم انسانی بوده و سپس در علوم فنی و مهندسی و پزشکی رشد داشته است.
وی، رشد علوم انسانی را موجب تحقق دیگر اهداف بلند علمی خواند و بیان داشت: مشارکت دانشجویان در این راستا بسیار اهمیت دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول