اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

بی‌نظمی سفرهای شهری قزوین در ساعات 17 تا 18 است

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ساعات 17 تا 18 زمان بی‌نظمی سفرهای شهری در قزوین است.

بی‌نظمی سفرهای شهری قزوین در ساعات 17 تا 18 است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سید مهدی یدی همدانی بیان کرد: بیشترین ایجاد سفر در شهر قزوین از مبدأ مینودر و بیشترین جذب سفر در خیابان‌های امام و بازار و میدان آزادی است.
وی ادامه داد: ساعت اوج سفر نیز در ساعات هفت تا هشت صبح و 12 تا 15 ظهر و بی‌نظم‌ترین اوج سفر نیز در ساعت 17 تا 18 غروب بوده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: بیشترین میزان تبادل سفر قزوین به ترتیب مربوط به شهرهای اقبالیه، محمدیه، البرز و محمودآباد است و بیشترین میزان سفر برون شهری میان قزوین تهران، تاکستان و بوئین‌زهرا با نرخ سفر هر شهروند قزوینی معادل 1.8 و نرخ سفر هر نفر در مجموعه شهری 1.4 است.
همچنین به گزارش روابط عمومی شهرداری قزوین، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین اظهار کرد: طرح بلوار اتصالی پل ولایت به بلوار مرحوم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی شهر قزوین توسط شهرداری با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
سید حسین شفیعی توضیح داد: این طرح عمرانی در فروردین ماه سال جاری در سطح منطقه یک شروع به کار کرد و هدف از اجرای این طرح، بهبود عبور و مرور شهری و کاهش ترافیک چهارراه ولی‌عصر (عج) است که با اعتباری افزون بر 9 میلیارد ریال در حال احداث است.
وی در خصوص تاخیر به وجود آمده در اجرای این پروژه تصریح کرد: این تأخیر به علت مغایرت نقشه‌های طراحی شده با نقشه‌های تملکی و اجرایی شده اتفاق افتاد و پروژه نزدیک به یک ماه تعطیل شد و همین امر موجب تغییر در برنامه زمان‌بندی شده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین عنوان کرد: تاکنون حدود یک‌هزار مترمکعب خاک‌برداری، 16 هزار مترمکعب مخلوط‌ریزی و یک‌هزار و 500 مترمکعب بیس‌ریزی در این پروژه انجام شده است.
وی گفت: همچنین در این پروژه به طول حدود یک‌هزار و 200 متر جدول‌گذاری با جدول سنگی انجام شده و ادامه عملیات پس از اتمام زیر سازی اجرا می‌شود و برای احداث دیوار سنگی در جنوب شرقی و غربی طرح، 2 هزار مترمکعب پی‌کنی انجام شد که نزدیک 50 درصد آن بتن‌ریزی و عملیات اجرایی دیوار سنگی نیز در حال انجام است.
شفیعی یادآور شد: این پروژه با مشارکت سازمان عمران و شرکت بنا سازان نقشینه و همچنین شرکت پویا گستر کیان در حال انجام است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول