اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پلیس مازندران اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی مازندران در روزهای تعطیل

خبرگزاری فارس: محدودیت‌های ترافیکی محورهای ارتباطی مازندران در روزهای تعطیل (فردا) و آخر هفته جاری از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی مازندران در روزهای تعطیل
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش، روانی و تسهیل در عبور و مرور در روزهای تعطیل و پایانی هفته جاری محدودیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی مازندران اجرا می‌شود.
بر اساس این گزارش، تردد موتور سیکلت در ایام تعطیلات از ساعت 12 امروز دوشنبه 23 آبان تا ساعت 23 روز سه‌شنبه 24 آبان از ساعت 12 تا 23 و در روز پنج‌شنبه 26 آبان تا جمعه 27 آبان از محور کندوان(کرج - چالوس)، هراز، فیرزوکوه و بالعکس ممنوع است.
در محور‌های  کرج - چالوس و هراز نیز  نیز تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.
براساس این گزارش تردد تمام کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از  ساعت 12 تا 23 روز دوشنبه 23 آبان ممنوع و همچنین از ساعت 6 تا 23 روز جمعه 27 آبان نیز این محدودیت در محور هراز اعمال می‌شود.
در محور دماوند (فیروزکوه) نیز تردد تمام تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 23 روز جمعه 27 آبان از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
تلفن‌های مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان نیز با شماره 01513287070 و 71 و همچنین خط امین 2182934 به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی وضعیت راه‌های استان است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول