اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه خراسان رضوی خبر داد:

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی از وجود ترافیکی روان در محورهای مواصلاتی این استان همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) خبر داد.

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی
محمد صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ترافیک موجود در تمام محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی روان است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل خاصی از نظر ترافیک در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی حکم‌فرما نیست، افزود: با این حال محورهای به سمت مشهد دارای بیشترین حجم ترافیک روان را شاهد هستند.
رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی تمام محورهای مواصلاتی این استان را باز دانست و افزود: همچنین در حال حاضر بارندگی، لغزندگی و یخ زدگی در این محورهای مواصلاتی وجود ندارد.
وی از فعالیت بیش از 240 گروه پلیس راه در استان خراسان رضوی خبر داد و اعلام کرد: فعالیت این گروه‌ها اغلب در قالب طرح امداد جاده‌ای زمستانی است.
صفایی با بیان این که گروه‌های مذکور در آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم به زائران و مسافران هستند، یادآور شد: هدف تمام دستگاه‌های خدمات رسان و انتظامی در این ایام عزاداری همانند سایر روزهای سال ایجاد امنیت خاطر برای شهروندان و مسافران است.
وی تاکید کرد: در همین راستا همکاری مردم در این زمینه به‌ویژه با ماموران پلیس راه این امر را تسهیل بخشیده و سبب افزایش ضریب امنیت سفر می‌شود.
رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی با پیش‌بینی برای داشتن همین ترافیک روان در روزهای پایانی تعطیلات هفته جاری افزود: با تدابیر اندیشیده شده مشکل خاص ترافیکی برای مسافران و زائران ایجاد نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مسافران و رانندگان وسائل‌ نقلیه قبل از سفر از ایمنی و سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.
صفایی با تاکید بر این مطلب که رانندگان به دلیل سردی هوا باید نسبت به سالم بودن بخاری ماشین خود دقت لازم را به عمل آورند، تصریح کرد: همچنین داشتن زنجیر چرخ بر امنیت جانی و مالی آنها افزوده می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول