اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل:

محدودیت ترافیکی روز عاشورا از امشب اعمال می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده‌ انتظامی استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در شهر اردبیل از امشب اعمال می‌شود.

محدودیت ترافیکی روز عاشورا از امشب اعمال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ علی روستایی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهر اردبیل اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل از ساعت 22 امشب با برقراری مقرراتی در رفت و آمد خودروها محدودیت‌های ترافیکی را در خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی شهر اعمال می‌کند.
وی با اشاره به آماده‌باش پلیس در روزهای عزاداری ماه محرم برای برقراری آرامش و امنیت در سطح شهر گفت: در جلسه‌ای که قبل از ماه محرم با حضور 700 نفر از ریش سفیدان و معتمدان اردبیل و 9 شهرستان تابعه برگزار کردیم از بزرگان دسته‌های عزاداری خواستیم تا با نظم و انضباط بیشتر در مرکز شهر به عزاداری پرداخته و در بازار سنتی اردبیل عزاداری کنند.
 
* تدبیر سه همیار محرم برای هر دسته عزاداری
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس استان اردبیل با بیان اینکه با اجرای طرح همیار محرم همچون همیار پلیس به تعداد سه نفر برای هر هیئت سعی کردیم نظم و انضباط ترافیکی را برقرار کنیم، بیان کرد: در 9 روز برپایی مراسم رسمی عزاداری در اردبیل نیروهای پلیس شبانه‌روزی کوشید تا آرامش و امنیت را برقرار کنند که امروز اوج تلاش و همت پلیس برای برگزاری باشکوه اجتماع عظیم اردبیلی‌ها در روز تاسوعا بود که با موفقیت عملیاتی شد.
روستایی با اشاره به اینکه هیچ مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی با همکاری خوب مردم در 9 روز گذشته رخ نداده است افزود: فردا نیز در روز عاشورای حسینی پلیس با تمام توان خود در صحنه خواهد بود و به برقراری نظم و آرامش و امنیت تا پایان روز عاشورا اقدام خواهد کرد.
وی اضافه کرد: از ساعت 10 امشب تا پایان وقت روز عاشورا هرگونه توقف و تردد در خیابان‌های امام اردبیل، میدان عالی‌قاپو، مصلی، میدان قیام، تازه میدان، میدان شریعتی، باغمیشه و دیگر خیابان‌های منتهی به میدان عالی‌قاپو ممنوع خواهد بود و هرگونه تردد و یا توقف با اخطار و اعمال قانون پلیس مواجه می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: ما در سه حوزه امنیتی، انتظامی و ترافیکی به صورت دقیق اعمال مقررات می‌کنیم و انتظار داریم مردم نیز یاریگر پلیس باشند.
روستایی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر فعال بودن پلیس مرد در معابر و خیابان‌ها امسال از پلیس زن نیز در حفظ آرامش و امنیت عزاداران و جداسازی آنها از مردان وارد عمل شده و اقدام به اعمال قانون می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول