اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار قم خبر داد:

برنامه‌ریزی گسترده برای رفع مشکلات ترافیکی قم

خبرگزاری فارس: شهردار قم توجه به مسائل ترافیکی و رفع مشکلات مربوط به آن را از برنامه‌های اساسی شهرداری دانست.

برنامه‌ریزی گسترده برای رفع مشکلات ترافیکی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم تودیع و معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: توجه به مسئله حمل و نقل و ترافیک از مباحث اساسی است که اگر مورد توجه قرار نگیرد عملاً کارکردن در این شهر را از بین خواهد رفت.
وی با بیان اینکه شهر قم شاهراه 17 استان دیگر است، بر توجه و توسعه راه‌های حمل و نقل شهری تاکید کرد و افزود‌: توجه به حمل و نقل شهری، برنامه‌ریزی و بهره‌وری مناسب از امکانات برای مهیا کردن رفاه و آسایش شهروندان و فرهنگ‌سازی باید با جدیت تمام مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
شهردار قم عنوان کرد: سرعت عمل بیشتر در احداث قطار شهری، ساماندهی خطوط حمل و نقل، اصلاح شبکه معابر و راه‌اندازی سیستم چراغ هوشمند از برنامه‌هایی است که در دستور کار جدی شهرداری قم در بهبود حمل و نقل شهری قرار دارد.
وی تصریح کرد: مدیران شهرداری دارای توانمندی زیادی هستند و امیدواریم با تغییرات صورت گرفته مشکلات ترافیک شهر برطرف شود.
دلبری خاطرنشان کرد: این معاونت از حساسیت ویژه برخوردار است و نیازمند تغییرات اساسی است تا با نظر مشاوران و کارشناسان معضلات حمل و نقل شهری بهتر از گذشته شود.
شهردار قم حل معضل ترافیک را در گرو توسعه و ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرد و افزود: عزم جدی و بزرگی برای رفع مشکلات ترافیکی شهر قم باید وجود داشته باشد و البته آغاز عملیات اجرایی خط A  قطار شهری قم و بهره‌برداری از این خط در آینده نزدیک،‌ ضمن تغییر در سیمای شهر قم بسیاری از مشکلات ترافیکی را حل خواهد کرد.
دلبری با بیان اینکه 20 پروژه کلان در شهر قم در حال اجرا است، تصریح کرد: پروژه‌های شهری نسبت به گذشته با سرعت بیشتری به پیش می‌رود و امیدواریم مردم قم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌های عظیم شهری باشند.
شهردار قم افزود: در طرح تفصیلی شهر قم باید نگاهی بلند مدت پیش‌بینی شود تا مشکل ترافیکی در آینده در قم نداشته باشیم.
در پایان این مراسم مسیح‌الله معصومی به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم معرفی و از زحمات رضا یزدی تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول