اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فریدونکنار خبر داد:

اصلاح هندسی خیابان‌های فریدونکنار/ ترافیک معضل نخست شهرهای ساحلی شمال

خبرگزاری فارس: شهردار فریدونکنار از اصلاح هندسی خیابان‌های شهری در این شهرستان خبر داد.

اصلاح هندسی خیابان‌های فریدونکنار/ ترافیک معضل نخست شهرهای ساحلی شمال
سید حسین رضوی‌نوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: برای کم کردن بار ترافیکی و روان‌سازی عبور و مرور خودروها در سطح شهر، اصلاح هندسی خیابان‌ها را در دستور کار داریم.
وی تصریح کرد: با مشاور طرح قرارداد منعقد کردیم تا معضلات هندسی شهر را مطالعه و کارشناسی کند.
به گفته شهردار فریدونکنار، یکی از راه‌های دیگری که می‌تواند در روان‌سازی ترافیک شهری موثر باشد احداث کمربندی شهر است که 98 درصد از عملیات فیزیکی آن به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: با توجه ویژه وزارت راه و مدیران و متولیان استانی در تکمیل تقاطع غیرهمسطح این مسیر، پروژه حیاتی کمربندی شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
رضوی‌نوا همچنین از گام‌های برنامه‌ریزی شده و جدی شهرداری و شورای شهر در عمران شهری و توسعه و آبادانی شهر ساحلی فریدونکنار خبر داد.
وی تصریح کرد: حوزه مدیریت شهری و مسئولیت‌ها و رسالت‌های آن به گونه‌ای است که به نوعی همه شهروندان با این حوزه به طور مستقیم و غیرمستقیم ارتباط دارند و اصل اساسی در موفقیت خدمتگزاران عرصه شهری در حقیقت مشارکت موثر و گسترده شهروندان است.
شهردار فریدونکنار گفت: یکی از معضلات شهرهای ساحلی مازندران مشکل ترافیک به ویژه در ایام تعطیلات نوروز و تابستان است که شهرداری برای رفع این معضل در فریدونکنار گام‌های موثری برمی‌دارد.
رضوی‌نوا بیان داشت: همچنین برای کاهش بار ترافیک شهر خیابان 24 متری در بخش ساحل احداث شد که هم در خروجی ضلع شرقی در محل بندر و هم در خروجی ضلع غربی با بن بست روبه‌رو هستیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول