اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

آمادگی 12 پایگاه جمعیت هلال احمر زنجان در طرح زمستانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 12 پایگاه ثابت و سیار برای اجرای مطلوب طرح زمستانی آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

آمادگی 12 پایگاه جمعیت هلال احمر زنجان در طرح زمستانی
حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان همگام با سایر نقاط کشور از 15 آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا 27 اسفندماه سال جاری ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: در طرح زمستانی کشور 441 پایگاه ثابت و سیار و 45 پایگاه کوهستانی خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص محورهای مواصلاتی کشور در ایام زمستان این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و روان‌سازی تردد در جاده‌ها اجرایی می‌شود.
وی تصریح کرد: در استان زنجان نیز هشت پایگاه ثابت از سوی هلال احمر در جاده‌های استان برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم مستقر می‌شوند.
عزیزی از حضور چهار پایگاه سیار برای خدمات رسانی به مردم در این ایام خبر داد و یادآور شد: در مجموع 12 پایگاه ثابت و سیار برای این امر در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: در این پایگاه‌ها دو خودروی امداد با عنوان ست نجات، آمبولانس و هشت نفر به صورت ثابت در هر روز به ارائه خدمات به مردم در جاده‌ها می‌پردازند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان داشت: در مجموع در هشت پایگاه خدمات‌رسانی به مردم در جاده‌های استان 64 نفر حضور داشته و برنامه‌های در نظر گرفته شده را انجام می‌دهند.
وی از حضور سه پایگاه سیار در جاده‌های مختلف استان از جمله در راه جدید‌الاحداث طارم، جاده قدیم طارم، محور زنجان به خرم‌دره خبر داد و بیان داشت: این افراد مسافران را راهنمایی کرده و در کولاک و حوادث مختلف به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود از خداحافظی تجهیزات قدیمی هلال احمر زنجان خبر داد و گفت: همه تجهیزات خودرویی این جمعیت نوسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای امداد رسانی به مردم در جاده‌های استان وجود دارد، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه عوامل آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تقدیر از ارگان‌های ذی‌ربط در اجرای طرح زمستانی خاطرنشان کرد: در راستای هماهنگی با دستگاه‌های متولی مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول