اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتباط با جامعه روستایی صورت گرفت؛

افتتاح نخستین خانه داوطلبی روستایی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: به منظور ارتباط با جامعه روستایی، نخستین خانه داوطلبی روستایی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی در روستای "قره بابا" از توابع شهرستان بستان‌آباد افتتاح شد.

افتتاح نخستین خانه داوطلبی روستایی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، در ‌آیین افتتاح این خانه داوطلبی که با حضور مدیران استانی جمعیت هلال احمر، فرمانده و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهدای هلال احمر استان و مسئولان شهرستان بستان‌آباد انجام گرفت، الیاس گل‌محمدزاده و فرماندار شهرستان بستان‌آباد با گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد: بسیج نیروی داوطلبی است که آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و با ایثارگری خویش دشمنان انقلاب را در اجرای نقشه‌های شوم خویش ناکام گذاشته است.
وی، آموزش و ساماندهی نیروی انسانی را دو عامل اصلی در هلال احمر دانست که می‌تواند در لحظات خطرآفرین و حوادث مثمرثمر واقع شوند.

استقرار کاروان حمایتی و سلامتی معاونت داوطلبان در روستای محروم قوزللو
در راستای خدمت‌رسانی به طبقه محروم مخصوصا روستاییان، کاروان حمایتی و سلامتی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان به همت جمعیت هلال احمر بستان‌آباد در روستای محروم قوزللو از توابع بخش تیکمه‌داش شهرستان بستان‌آباد مستقر شدند.
علی شریفی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی در این رابطه تصریح کرد: کاروان مزبور با بهره‌گیری از دو نفر پزشک خانم، آقا و مربیان آموزش در طول اجرای برنامه اردوی جهادی محرم سازمان جوانان در روستای قوزللو به ارائه خدمات آموزشی، درمانی و حمایتی خواهند پرداخت و سبدهای غذایی و نوشت‌افزار به ارزش بالغ بر 40 میلیون ریال در میان محرومان و دانش‌آموزان پخش خواهند کرد.
در آیین افتتاح این مراسم فرماندار شهرستان بستان‌آباد با تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمر یکی از افتخارات دولت خدمتگزار را رسیدگی و سرکشی به دورترین نقاط و محروم‌ترین جاها دانست که موجب لمس مشکلات روستاییان توسط مسئولان می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول