اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

آموزه‌های دینی ما پیشرفته‌تر از اهداف هلال احمر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ما افتخار می‌کنیم که بسیاری از اصول ما و آموزه‌های دینی ما انسانی‌تر و پیشرفته‌تر از اهداف هلال احمر است.

آموزه‌های دینی ما پیشرفته‌تر از اهداف هلال احمر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد حیاتی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: چهاردهم آذر ماه روز جهانی داوطلب است و از این‌رو ما مراسم تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر را برگزار کرده‌ایم.
وی ادامه داد: امام حسین (ع) نخستین داوطلب برای اصلاح جامعه بودند و ایشان می‌فرمایند اگر دین جدم محمد (ص) اصلاح نمی‌شود جز با شهادت من، پس شمشیرها مرا دریابید؛ آموزه‌های دینی ما و تعالیم مکتب حضرت رسول بسیار بالاتر از اهداف و مقاصدی است که در دنیا به نام هلال احمر بیان شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: ما افتخار می‌کنیم که بسیاری از اصول ما انسانی‌تر و پیشرفته‌تر از اهداف هلال احمر است؛ هلال احمر یک ارگان و سمن جهانی است که تعداد کشورهای عضو در هلال احمر بیش از کشورهای عضو در سازمان ملل است.
وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: یکی از اقداماتی که اجرا می‌کنیم، ویزیت رایگان است که طرحی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و سپاه و هلال احمر است که خدمت به مردم در مناطق محرومی است که کمتر دسترسی به خدمات بهداشتی دارند و اقداماتی مبنی بر درمان، ویزیت و ارجاع به بیمارستان صورت می‌گیرد.
حیاتی یادآور شد: سال گذشته 30 میلیون تومان از طرف هلال احمر در این زمینه هزینه شد و طرح دیگر ما همای رحمت است که با همکاری کمیته امداد انجام و بسته‌های غذایی تهیه و توزیع شد.
وی با اشاره به کمک مردم به سومالی اظهار کرد: در سال گذشته توسط هلال احمر 250 میلیون تومان کمک در استان برای مردم سومالی جمع‌آوری شد که با توجه به جمع‌ْوری این کمک‌ها توسط سایر دستگاه‌ها، در مجموع در استان 600 تا 700 میلیون تومان کمک برای مردم سومالی جمع‌آوری شد که این رقم در کل کشور 40 میلیارد تومان بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: اهدای خون اقدام دیگر داوطلبان جمعیت هلال احمر است و هر جا که نیاز باشد داوطلبان نسبت به اهدای خون اقدام می‌کنند و همه اینها افتخاری است برای خدمت بی‌منت تا بتوانیم ذره‌ای از وظایف شرعی و دینی خود را انجام دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول